Gå til innhold

Tilbake hit igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet den dyrebare lille skatten i magen på selveste julaften. Nå er alt bare svart, og jeg vet ikke om jeg orker dette mer. Det blir altså ikke noe lykketroll på oss i august likevel.. Verdens kjipeste "julegave"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det var utrolig synd :( Men du må for all del ikke gi opp håpet, den sitter en vakker dag snart i gjen skal du se ;)

Masse lykke til videre!

Skrevet

Huff så trist:(

Sender en trøste klem

Skrevet

Kjempetrist:( Vet så alt for godt hvordan det er etter en sa og en ma i høst/vinter......men måtte også feire jul med "tom" mage...to uker siden utskrapning i går. *trøsteklem til deg*

Skrevet

Det var kjempetrist trilletralle. Håper du blir raskt gravid igjen:)

Klem

Skrevet

Takk for trøsten, jenter... Det er så godt å ha noen å dele dette med, siden det ikke er noe man snakker om... Har fortalt det til mamma, men ellers er det bare mannen og legen som vet noe... Har begynt å snu fortvilelse til nytt håp om at det skal klaffe igjen. Men å miste 2 ganger på 6 mnd er ikke noe kjekt. Håper det er noe som kan gjøres for å følge opp hvis ( kremt NÅR) jeg blir gravid igjen. Har bestemt meg for å se fremover...

Skrevet

Ta gjerne kontakt om du vil prate....jeg har også mistet 2 ganger...på fire mnd:(

Skrevet

Huff!!! Det var jammen leit å høre:( Det er vel ikke mye man kan si for å trøste deg... Men det går nok din vei til slutt skal du se:))

Stor trøsteklem!!

Skrevet

uff så trist..... Sender deg en stor trøsteklem og krysser fingrene for at det klaffer snart for deg igjen!

Hvis du føler at du trenger å snakke om det og snakke det litt ut av hodet ditt så er det mange her som dessverre har opplevd det samme. f.eks på forum for slitere.....

Ønsker deg lykke til og det er jo flott at du prøver å se fremover:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...