Gå til innhold

Mistet vårt lille lykketroll på julaften..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For andre gang på et halvt år, opplevde vi altså det vi fryktet mest... Denne gangen en SA og alt er bare svart. Var 6 uker på vei, og så var det over, så jeg fikk altså være her inne i 1 uke og en dag. Håper alle dere andre får bli tiden ut her på 1. tri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en kjempestor klem!! Er så urettferdig at noen ikke får beholde sin lille spire!!

Ta godt vare på hverandre!!

Skrevet

Så utrolig leit å høre!!!

Ikke gi opp! Håper vi ser deg igjen om ikke så altfor lenge!

Stoooor klem!

Skrevet

Hei, føler med deg! Jeg mistet også nettopp! :( Veldig kjedelig, men vi får bare håpe at vi er her inne om en liten stund, og at vi blir værende! Klem

Skrevet

Kjære vene, for en trist julaften. Jeg har også mistet nå like før jul (8,5 uker), og det er ikke spesielt hyggelig å feire jul da. Skulle jo fortelle det til foreldre og sånt.

Vil bare si at jeg føler med det og vet hvordan du har det nå. Håper du blir raskt gravid igjen og at neste jul blir heeeelt annerledes. Ta vare på det selv, det er lov å gråte over det du har mistet.

Skrevet

skrev svar til deg inne på assistert befruktning men ville bare gi deg nok en klem...

*Stooooor klem*

Skrevet

uff, det er jo dette vi alle frykter og det er like grusomt når noe slikt skjer. jeg sender deg en stor trøsteklem og håper vi ser deg her inne snart igjen.

Skrevet

Ånei! også du som endelig hadde fått en liten spire! Føler virkelig med deg, stor trøsteklem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...