MammaTilToTette + spire Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har kjent liv siden uke 15 og spark utenpå siden uke 19. Er nå i uke 21 og kjenner mindre liv nå enn jeg har gjort tidligere...Håper dette bare kommer av at jeg slapper av mere, men er litt redd...Noen som har opplevd dette og alt var bra med den lille??
♥♥♥ Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Heisann. Jeg er 27+6. Har kjent spark i ca 7 uker. På juleaften (kom til og med for sent til julemiddag hos svigermor...) endte jeg på kontroll på sykehuset siden jeg hadde kjent mindre spark noen dager- men alt sto bra til!! Lå og sjekka fosterlyd i ca 30 minutter og en kjapp UL. I tiden etter kontrollen har jeg kjent spark hele tiden og, så var nok psyken min som slo meg ut. I tillegg sa jordmor at dersom fosteret legger seg med ryggen ut mot magen og sparker mot ryggen vår er det vanskeligere å kjenne spark. Knøtta er jo så små enda, så de flytter mye på seg i magen. Jeg fikk sparkeskjema på sykehuset og skal registere spark 2 ganger om dagen, skal da ligge i ro på senga etter å ha drukket sukkerholdig saft eller noe. Lykke til! Håper alt står bra til med din lille og!!
MammaTilToTette + spire Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Takk for svar og godt å høre at alt var bra med barnet ditt! Fortsatt liv her også,heldigvis! Fikk noen spark i går kveld da jeg la meg.Letta nå ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå