Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Vi fikk sååååå masse til guttene våres!!! Masse klær, flaskevarmere, vogn - sportstrille, 2 bilseter, bamser, bilderamme, vogndyner, gavekort osv.. Blir helt satt ut! Dette er jo heeeelt flott! Vi har spart en masse penger på kun å ønske oss ting til gutta våre! Noen andre som fikk noe fint til jul til bebisen(e)? Håper alle hadde en flott julaften!!
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Fikk bare babycall til jenta vår. Ellers fikk vi mixmaster, foodprosessor, panner osv. Hadde selfølgelig vært kjekt med litt utstyr til jenta, men er stor fornøyd med det som vi fikk Så fikk jeg en del penger som jeg fikk streng beskjed om skulle gå til meg, og IKKE babyen eller leiligheten. (Er ikke så flink til å bruke penger på meg selv) Hihi...
birrisj05.02.09 Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Fikk ikke så mye til bebisen, men hadde heller ikke ønska meg det heller da.. men fikk en slags voksipose som bestemora mi har sydd, to par sokker, to bodyer og et par lester.. Har egentlig det meste handla inn allerede, så har ikke ønska meg noe spesielt til baby..
Ceci med snuppe Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Var en del klær og leker til bebisen, ja. Men den aller fineste gaven fikk jeg av verdens beste kjæreste - diamantøredobber (som han sa, dette var jo første gang jeg skulle bli mamma) :-)
kei80 Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Til babyn fikk vi Graco sweet peace:) En veldig unødvendig gave men snillt av fam å bruke så mye penger på babyn:)Så deilig at du fikk så mye må jo bli en god del med to små
Cecilie`s mor Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 fikk en del babyklær av ei veninne,men av foreldrene mine fikk jeg ett smykke med to gutter og ei jente i diamanter.det ble jeg utrolig glad for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå