Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Også kjent som Carpal tunell syndromet... Jeg har de siste dagene fått nummne fingre/hender og dette blir til tider veldig smertefullt... I dag ringte jeg Kvinneklinikken på A-hus for å høre hva disse symptomene var.... Carpati sa vakthavende jordmor... Det er nerver som kommer i klem i håndleddet pga. at man hovner opp i kroppen generellt. Dette kunne bli værre og værre utover i svangerskapet, og de ville ikke gjøre noe med det mens jeg er svanger. Blir det ikke bedre etter fødsel kunne man vurdere operasjon. Jeg har ikke termin før 9.mars...dette blir en laaaang tid fremover.... Er det flere her inne som deler min skjebne? Jeg er foresten gravid med tvillinger, 29+1 i dag. Goood Jul alle sammen!!
CharlotteAmandaogOlivia Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har også dette.. en av ti som får det sa min jordmor til meg:/ er en dag på overtid, håper det går over når jeg har födt da!
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Hei! Jeg har også karpal tunell syndrom. Utrolig irriterende og smertefullt! For meg er det spesielt vondt på natta, og våkner hver natt av det. Er 31+6 i dag og har hatt det noen uker. Får virkelig håpe det går over rett etter fødselen:)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Sist fikk jeg det i uke 30. Først i venstre så i høyre hånda og det var et smertehelvete til slutten. På natta fikk jeg ikke sove pga smerter og mistet alt fra hendene. Jobber med data og jeg jobbet nesten til slutten men det var forferdelig. Kjøpte skinner hos medicus til 600 kr stk som hjalp mye, de man får fra sykehuset er ikke i nærheten så bra. Så tre mnd etter fødsel var jeg fin. Nå er jeg i uke 33 og har fått det igjen så jeg gleder meg til det er over. Det verste var at når snuppa var liten var jeg redd for å miste henne siden jeg ikke hadde mye krefter i hendene men det gikk bra. Det er bare å holde ut og håpe at man slipper operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå