Gå til innhold

Vel overstått juleaften!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i heimen fikk vi både det vi ønsket oss.... og det vi absolutt ikke ville ha:=( Stakkars krøllebøllen vår lå på badet og kastet opp mens vi andre inntok julemiddagen. Heldigvis så kviknet han såpass at han fikk pakket opp pakkene sine.

Og jeg.... ja jeg er den heldige innehaver av nytt speilreflekskamera!!! JIPPI!!! I tillegg så har mannen i huset kjøpt gavekort på Spa til fruen:=) Snille gubbelille;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel overstått juleaften ja:-) Stakkars krøllebølle da!!! Også akkurat under julemiddagen......sukk.......godt han fikk med seg pakkene da:-)

Her var bestefar julenisse og det var en svært så artig seanse. Alle var spent å hvordan lille rosa ville reagere i år, kontra i fjor da hun var helt skjelven. Det gikk så fint og hun bukket og neiet og takket og klemte nissen. Og da bestefar kom opp i stuen igjen etterhvert så spurte han om vi hadde hatt besøk av nissen, for han mente bestemt at han hadde sett ham fly på himmelen med reinsdyre sine. Jada, svarte liten rosa, men Bestefar, du mistet beltet ditt!!!! Hahahaha, og nissen hadde jo mistet beltet sitt......så det røpet hun glatt, men moro var det!

Og du Snulder hulder.......kanskje du kunne tenke deg å knipse noen snapshots på Spa av meg??? Siden jeg også fikk et sånt gavekort av sambo;-DDD

Flinke gutta som planlegger og legger hodene i bløt.........skulle ikke forundre meg om det var flere som har fått det i gave altså;-D

Idag har vi hatt brunsjen hos broderen og de holder jammen på ennå!! Rosa og jeg og ene nevø dro hjem for en time siden, trøtte, mette og klare for å slappe av litt før sengen kaller:-) Nå leker hun med nye dukken som sover, spiser, koser og klemmer og jeg hører de prater sammen på kjøkkenet akkurat nå:-) Jeg har dusjet og ser med et halvt øye på Poirot:-)

Og så har jeg maaange episoder med Private Practice som jeg skal kose meg med i morgen. Da skal nemlig sambo og jentene på overnattingstur utenbys og jeg har et helt døgn alene (men med niese, nevøer og middagsplaner da:-) Blir litt deilig å bare være voksen og kun tenke på seg selv:.....gliser bredt:-)

Ha en fortsatt fin jul der ute, så snakkes vi plutselig!

Skrevet

;=D! En konspirasjon av det hyggelige slaget har foregått skjønner jeg!

Skrevet

Grattis ! Det har jeg også SÅ lyst på ............

Spa du, heldiggrisen og veldig snilt av mannen !

hmm.... jeg fikk ingenting av mannen, men så var vi enig om ikke å kjøpe noe til hverandre, men jeg hadde alltids tålt en liten bitteliten overraskelsepakke (les:diamanter) under treet likevel !! hehehe;-)

Skrevet

Ja, vel overstått julaften!!

He he... sannelig så fikk ikke jeg også et aldri så lite gavekort på SPA. Da er det vel bare å begynne planleggingen? Og det går jo an å bli med selv om en ikke har fått gavekort :)

Overraskelsespakker tåler vi alltid!! Jeg trodde vi var enige om å ikke kjøpe noe stort til hverandre, så snakk om fin overraskelse å få SPA-presang!! Må innrømme at jeg hadde jo vært og kjøpt ny MP3-spiller og kule headphones til Karopappa da... Siden han tyvlåner mine øretelefoner hele tiden, kjøpte jeg liksågodt like til ham :)

Julaften fikk en litt skjev start for lillemor, som sovnet på fanget til pappa foran Tante Pose... Litt sent å sove middag kvart over fire. Hun måtte vekkes til middag og ville selvsagt ikke hverken børste håret eller ha på julekjolen. Well well, det gjør jo egentlig ingeting heller. Julaften ble feiret på sokkelesten i stripete pippistrømpebukse og en arvekjole full av mel (vi bakte pepperkaker dagen før...) Men en fin kveld ble det!!

Min 12-årige nevø fikk tryglet seg til å være nisse. Den minste kusina på 2 1/2 tok ham i hånda, men ville ikke gi nissen noen kos. Karosnuppa var også litt reservert, men hun gikk nå bort til ham og etterpå hvisket hun til meg "Mamma, det er jo Mads"!!! He he, vi holdt den lille hemmeligheten oss i mellom til neste dag.

Koselig med jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...