Gå til innhold

Hode festet, og...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..lurer på om babyen kan snu seg fra side til side(høyre/venstre) selv om han er festet? Leter på nettet om finner ingen fakta om dette, men mange mener at de kan det, om mange mener de ikke kan det.. Er 39+2 i dag og bare 7 dager igjen til termin. Synes det er så rart for noen ganger kjennes det ut som spark på venstre side, og det går jo ikke ann hvis ryggen er der og han ikke kan snu seg..

han har ligget med ryggen på venstre side de 4 siste kontrollene, og samme stilling når JM var sikker på at han var helt festet

Noen som VET?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk beskjed av jordmor om at de kan bevege seg fra side til side, selv om hode er festet.

Skrevet

hvordan vet man at hodet er festet?? er det informasjon jordmor gir deg når du er på kontroll?

Skrevet

ja det stemmer:) hun kjenner på magen,og da kan hun kjenne hodet hvis hun tar tak på hver side av ,ja hva kaller man det...nedenfor magen over tissen likom. hvis du skjønner;) både hun og legen min viste meg hvordan jeg skl kjenne,så nå kjenner jeg selv hodet!

jeg trodde jeg kjente selv at hodet var festet før kontroll, magen sank mye, og kjente sperk kun oppover, og press der nede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...