MammaMø85 Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Tester blir sterkere positive, selvom mensen har kommet, gått og dukka opp igjen, alltid til forventet tid, og igrunn samme mengde som før.... Veldig forvirrende kan man godt si, men dette er jo ikke et uvanlig fenomen i familien.. ( Mamma hadde mensen som vanlig helt til 5mnd )Og jeg leste et sted at det forsatt jobbes med produksjon fram til 4/5mnd... Så nå gjenstår det bare å finne ut hvor langt jeg er på vei, enten 11 uker eller 7uker... Kan jo nevne at jeg ikke har vært noe kvalm.. Men hetetokter derimot.. Uff det er fælt!! Så til alle som holder fast på håpet om at frøet fortsatt klamrer seg fast, selvom tanta er tilstede, det er MULIG!!!
ønsker spire 87 Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 hei, jeg er ikke gravid enda men håper det kommer en spire i magen min snart:) jeg lurte bare på om du har vondt i magen også når du har mensen eller om du bare blør????
MammaMø85 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Vanligvis har jeg skikkelige menssmerter, og som regel i noen dager før det starter også... Forrige mnd hadde jeg noe smerter, men denne mnd har jeg ikke hatt menssmerter i det hele tatt.. Håper du også får spire snart
chiquetita Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Jeg lurer på en ting med den mensen din når du får den og likevel er gravid: Er det vanlig fagre på det? Jeg er på tredje dag med tr som kom 6 dager etter ikm, og det er bare sånn brunt og "gammelt" blod. Kommer liksom ikke helt i gang... Høres det kjent ut? Testet kveld et par dager før ikm, så det er lenge siden og selfølgelig var den negativ...
ta|ie Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk mørkebrunt utflod i tre-fire dager da jeg skulle hatt tr. Det var visst et godt tegn det:) Har du testet nå? Noen får ikke positiv test før noen dager etter.
chiquetita Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Nei har ikke testet på en stund, blir så lei av de negative testene. Skal teste hvis mensen ikke kommer skikkelig igang i morgen eller søndag. Er jo rimelig sikker på at det er nagativt og på julaften drakk jeg jo både øl og akevitt så det er vel like bra om jeg ikke er gravid. Må iallefall få et skikkelig svar før nyttår så jeg ikke utsetter en evt spire for mer festing...
chiquetita Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Negativ test, så nå er det ingenting å lure på lenger. Skal på fest snart og måtte teste syns jeg...
Stine667 Skrevet 27. desember 2008 #9 Skrevet 27. desember 2008 Dette er helt mulig ja Mensen er tilstede på noen. Jeg har også mensen til tross for uke 40 ca. Dette er fullt mulig, jeg har holdt på spirene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå