man78 Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 fikk TR på julaften. Med andre ord ingen sånn julegave på meg (men fikk mange andre fine da) Så nå er det igang med Pergo fra søndag. Uansett, jeg har sett at flere her har snakket om en miks av vitaminer etc man skal ta ETTER eggløsning for at spiren skal feste seg.. Noen som kan hjelpe meg med å få tak å denne ? Håper alle koser seg i julen forresten;-)
*Nelly* Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 hei og hå.. jeg vet ikke om noen sånn oppskrift, men kunne gjerne ha sett oppskriften.. det er bra det ble noen bra julegaver allikevell.. ble jo noen her også jeg fikk mensen på lille julaften jeg, og jeg begynner dobbel pergo på lørdag. så vi ligger kanske likt. gått på det før? jeg har tatt en enkel kur, og nå en dobbel...
Dinoproto Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Dytter denne! god jul! ....og tvi tvi....
man78 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 Hei Nelly, min første pergo kur dette. Først en enkel,så over på dobbel hvis ingening skjer.... Vi ligger likt ja. Begynte spottingen på lille julaften men TR brøt ut skikkelig på morgenen julaften. Begynner på pergo til søndag. blir spennende. Har lest noe her inne tidligere om en blanding av vitaminer og diverse man skal ta etter el for at egget skal feste, bare kjerringråd selvsagt, MEN alt for at dette skal klaffe snart ;-) Noen som kan hjelpe oss ?????
Blåbærmuffins Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Lurer og på dette. Evt om det finnes noe som kan gjøre slimhinnen mer "mottakelig".. Har en mistanke om at det er noe sånt som er vårt problem...
Sjokolademonsteret Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Heisann!! Jeg har gått på 2 enkle runder med pergo og mistet slimhinnen min på begge disse rundene. Hadde ikke problemer med slimhinnen før jeg startet på pergo. Måtte gå over på hormonsprøyter og da kom også slimhinnen tilbake. Kan være lurt å sjekke folikker og slimhinne hos gynekologen når man går på pergo er min erfaring. Lykke til!!
Pooh Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Ingen gode oppskrifter fra meg heller. Men jeg skal begynne på min første pergo på tirsdag! Så stiller ganske likt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå