Gå til innhold

Raskeste fødsel jeg har hørt om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i går om en jeg kjenner som fødte sitt 8 barn sist helg. Fra de strippet henne til baby var ute tok det 16!!! minutter! Tenk dere... 16 minutter! Er det fysisk mulig?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg kjenner som fikk baby for noen mnd siden, fortalte at mens hun lå på sykehuset kom det inn ei dame som i løpet av en time hadde født OG dratt hjem.. :o

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Mamma brukte 13 minutter på meg, så det er mulig ja, men ikke spesielt heldig ettersom det ofte medfølger styrtblødninger i etterkant! både mormor og mamma har hatt slike fødsler.

Skrevet

fødte å 15 min..ikke noe drømme fødsel,men ukomplisert.Får seg et lite sjokk!Men gikk bra det å :)

Skrevet

Yepp, mammas fødsler var 2 1/2 time, 2 timer på nr 2 og 15 minutter på sistemann. Fra vannet gikk til ungen var ute. Har "bestilt" en sånn jeg. Brukte 5 timer fra satte ordntlig igang sist (er det pressrier det heter?) så kan jo håpe.....

Skrevet

Er nok mulig ja. Kommer an på når du regner fra også da.. Min andre fødsel tok 1 time og 45 min. Og dette var fra 1cm og hodet høyt oppe. Var på undersøkelse fordi jeg selv trodde det var igang, men ble egentlig sendt hjem for det var det ikke ifølge jm. Heldigvis ble vi på sykehuset for å spise litt før vi dro.. Det var litt ekkelt for jeg kjente guttungen komme hele veien ned.. Denne gangen håper jeg på litt lengre fødsel for det er vanvittig intenst og man får nesten ikke med seg det som skjer.. Og har en time til sykehus på vinterføre og to barn som skal ha pass, så håper det tar et par timer til ja.. Sambo har ikke lyst til å være jordmor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...