CharlotteAmandaogOlivia Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Hvordan har dere det i forhold til tegn på at födselen snart skal starte ? Har slimproppen gått hos dere ?
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 jeg er 5 dager over, men jeg merker ikke noe ting som helst. skulle tro at hele greia er blitt avlyst:-)) men går med kynnere som siste uken har kommet bare hyppigere og hyppigere, samt litt menssmerter innimellom. Men tror ikke det er tegn på noe, for det har vart i over en uke.
CharlotteAmandaogOlivia Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2008 hva med slimproppen da ? Her gikk den nemlig i går, derfor jeg lurer på det... håper jo på at det setter i gang snart da.. har også gått med mye kynnere i det siste, og menssmertene er der stort sett hele tiden.. men har liksom blitt vant til at de er der.
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 har ikke sett noen slimpropp her desverre. Men sist gang jeg fødte gikk ikke slimproppen før jeg hadde hatt ganske mange timer med rier, så jeg forventer vel det samme nå.
mor_til_2_84 Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Slimproppen kan vel gå når som helst, uten at det har noe å si på at fødselen er rett rundt hjørnet.. Jeg er 3 dager over, og har ikke merket noe til noe slimpropp. Forrige gang gikk slimproppen i uke 36, men gikk 15 dager over termin..
CharlotteAmandaogOlivia Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2008 Nå var det vel strengt tatt ikke det jeg lurte på da. Jeg vet,og skjönner at det fortsatt kan väre en stund igjen.
mor_til_2_84 Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 "Dere som går på overtid! NYTT 14:53 25.12.2008 Hvordan har dere det i forhold til tegn på at födselen snart skal starte ? Har slimproppen gått hos dere ? Charlotte1986 " Utifra dette innlegget er det vel ikke unaturlig at jeg skrev noe om slimproppen? Ville bare legge til at slimproppen ikke har noe å si på når det skjer noe, fordi mange tror at da er man rett rundt hjørnet. Og dersom du ikke lurte på slimproppen, er det jo igrunn litt dumt å stille spørsmål om den og?
melina01 Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 hei hei jeg hadde termin på julaften så har gått 2 dager over hehe... men på julaften rundt 3 tiden begynnte smertene tenkte for meg selv at hurra nå er det i gang.... men der tok jeg feil hadde 15 min mellom vær holdet på sånn helt til 6 på morgen etter også ga det seg:( har nesten ikke merket noe siden da:( jeg gledet meg nok litt for tidelig hehe... sitter bare å venter nå på at det skal skje noe:) god jul
Maya_1 Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 9 dager over og overhodet ingen tegn på at noe som helst skal skje! Mens-mage og mer kynnere, men slik har det vært av og på siste ukene, alt tar seg gradvis opp... Kanskje det ikke er noen der inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå