Gå til innhold

Kan man ha mer enn en forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet godt hvem som skal være min forlover, men min kjære sliter litt med å velge mellom sine tre beste venner. De er 4 venner som har hengt sammen siden de var ca 2 år og han vil helst ha alle tre som forlovere. Går det ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange som har to forlovere, så da bør det fint gå med tre og:) En skriver under som vitne, alle tre har forloveroppgaver i bryllupet:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ikke formelt sett, men man kan ha flere med "forloveroppgaver".

Det er heldigvis ikke sørlig vanlig, for det ser litt teit ut... Skal de sette fram flere stoler ved alteret, liksom?

Skrevet

hehe, ja si det. Jeg syns det blir litt teit jeg, og mener han bør velge en. Men jeg skjønner dilemmaet hans! Jaja, vi får se hvordan det blir... Lurte bare på om det gikk an å ha flere enn en...

Skrevet

Jeg har to forlovere =)

En hovedforlover som står på papiret og så er min søster den andre.

Venninnen min skal være med meg ved alteret og min søster skal lese dikt.

Det kan jo muligens ordnes sånn at de trekker lodd om hvem som skal stå på papiret og være med alteret mens de to andre er med på alt det andre som følger med det å være forlover.

De kan jo kanskje sitte helt foraan på benkene?

Eller hvis han vet hvilken av dem som virkelig står ham nærmest så velger han ham og gjør det på samme måten.

Hvis det er vanskelig for ham og si det til vennene kan han jo ta en liten hvit løgn og si at han trakk lodd hjemme selv eller sammen med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...