_Mita_<3 Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Hei. Å grattis igjen!! Må bare spørre dere flergangsfødende om magen. Langt er du på vei å når kom magen? Hvis den har kommet da.. Jeg er ikke mer en 8 uker (morsuke 8 og foster 6) å føler magen har begynt allerede.. eller er jeg bare oppblåst? hehe Fikk ikke mage før etter 4 mnd sist gang. La meg ned her om dagen å trakk inn magen for å se å da er det faktisk en liten kul som begynner langt nede.. Hum.. Jeg er bare nysgjerrig jenter:) Så takk til de som svarer
Miss Impatient Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Hei! Jeg er 8 fullgåtte uker på lørdag, og har allerede en liten kul nederst på magen ja:-) Er mitt andre svangerskap.
nick_317069 Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 hei mita jeg venter nr 4.jeg har jente 6 år,jente 4 år og gutt 2 år fra før,jeg er gift og er 27 år, jeg er 6 uker idag og jeg syns magen viser,ganske godt hilsen mamma lis til 3 (snart 4)
Kjærlighet <3 Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Hei! Dette er min nummer fire, (eldste er 4 år), nå er jeg bare 6plussfire i dag, men ingen mage heller, Med nummer ti fikk jeg mage sånn ca i uke 16, og likt med nummer tre. Men den syntes ikke for andre før jeg var over halvveis. (om jeg ikke gikk i syltrang topp da:-) Jeg håper jeg får en liten kul litt tidigere denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå