Alle gode ting er 3:) Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Går ofte på kontroll på sykehuset pga lille gutten i magen min er -28% for liten, og det er litt motstand i morkaka og navlestrengen. Jenta i magen har det helt fint. Var på kontroll i går, og skal tilbake i morra. Fikk beskjed om å pakke med meg en bag i tilfelle jeg ikke får dra hjem igjen. Har ikke lyst til å bli innlagt, men vet jo at det er til barnas beste. Legen sa at det kan hende de må ut i år! Jeg hadde håpet å få gå over til 2009, med tanke på skolestart og at de alltid vil være minst og etter alle de andre barna, men vet jo at det bør jo ikke være hovedfokuset.Går jo an å begynne på skolen et år senere evt. Håper at de fortsatt har det bra på innsiden i morgen så jeg kan gå gravid litt lenger. Er plutselig ikke helt klar til å bli mamma nå ennå.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 hver eneste dag de holder seg inne nå på forsvarlig vis er bra for barna! de får være velkommen til verden hvis de ikke har det bra lenger . heldigvis har du jo kommet til uke 32!! lykke til på sykehuset.. du har kanskje blitt mamma allerede? vet ikke om jeg var klar jeg heller da jeg ble mamma i uke 39
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Hvem jordmor var det som tok i mot deg???
Alle gode ting er 3:) Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 Aner ikke hva ho het, men ho var ca 50år og lyst hår,ganske koselig dame. Ble egentlig innlagt, men fikk perm til å sove hjemme i natt. Heldigvis:)
Itsrejk Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Håper småttisene dine får lov til å være der inne ei stund til da, så lenge de har det bedre der enn utenfor. Men flott at du (og de) blir så godt fulgt opp! Skjønner poenget ditt ift skolestart - tenker jo det samme ift min egen pjokk, og han er fullbåren nå (termin 7. jan.). Det vil jo være et enda større poeng når de blir premature. Men som du sier: Det kan ikke være hovedfokus nå, og det går an å søke om utsatt skolestart hvis de trenger det. Nå er det viktigste at de blir tatt ut akkurat på riktig tidspunkt. Hold oss gjerne oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå