Gå til innhold

Burde jeg kjøpe søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får 2 år og 3 mnd mellom mine.. Er en stund til neste kommer, men har begynt å tenke på om jeg burde kjøpe en søskenvogn?

Jenta mi er glad i å gå forsåvidt, men kanskje greit å kunne plassere begge to i vogn når jeg er alene med dem?

Hva tror dere som har efaring med to litt tette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år og 3 mnd. mellom mine også. Minste er nå snart 5 mnd. og vi har kun hatt bruk for søskenbrett (kjøpte det for 3 uker siden, så før det gikk eldstemann). Har ikke savnet søskenvogn i det hele tatt faktisk. Kommer kanskje litt an på hvor lange turer dere går (da er det også fint med søskenbrett), om eldste går i bhg osv.

Skrevet

kommer ann på mange ting. Jeg har 2 år og 2 mnd mellom mine søte små, og dersom jeg hadde fått like tett en gang til, hadde jeg kjøpt en billig søskenvogn.. Rett og slett fordi jeg var hjemme med begge to til minsta var 6 mnd, da begynte eldste 2 dager i uken i bhg. Og før det var det et h*****e å gå på butikken, senteret o.l. med begge to, fordi eldste ikke ville inn på de butikkene jeg skulle på, plutselig var han sliten i beina og ville bli bært osv... Da hadde det vært mye enklere å plassert han ved siden av søsteren, slik at jeg fikk gjort det jeg skulle.

Skrevet

Har vært inne på tanken med søskenbrett..Får vel vente å se an hvordan største er når minste kommer.. Hun kommer ikke til å være hjemme sammen med meg hver eneste dag, men ønsker jo og ha henne hjemme en del ihvertfall..

Tenker også at det hadde vært greit å kunne "plassert" eldste litt når jeg var i butikken osv.

Skrevet

Jeg har 17 mnd mellom mine. Hadde søskenvogn i begynnelsen,men brukte den bare 2 ganger. Nå er jeg ikke så ofte alene med begge to da,men skal heller kjøpe et søskenbrett til storesøster. Hun er ikke særlig glad i å sitte i vogn lenger heller.

Skrevet

Jeg får vel heller se an når det nærmer seg termin. Hun er som sagt veldig glad i å gå nå, så kan hende hun ikke vil sitte i vogn på den tiden allikevel..Slik at det beste er å gå for søskenbrett.

Skrevet

Jeg har 2år og 4mnd mellom mine og kjøpte ei billig søskenvogn:) Angrer ikke, da eldste er veldig glad i å sitte i vogn! Er kjempepraktisk da vi f.eks skal på et kjøpesenter eller gå til nærbutikken o.l =)

Skrevet

Mine er det 20 mnd mellom, og jeg har søskenvogn men har ALDRI brukt den. Kjøpte søskensete for 2 uker siden og har brukt det 4 ganger allerede. Anbefaler det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...