Gå til innhold

Dere som er i uke 25-26, hvor mye har dere lagt på dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvor mye dere som er i uke 25-26 har lagt på dere til nå? Og event hva dere veide fra før..Jeg var 76 kg og er 174 høy. Nå veier jeg 79 kg på kveldene uten klær..Har da altså bare gått opp 3 kg..

 

Forrige gang gikk jeg opp totalt 22kg, men veide mindre i utgangspunktet en hva jeg gjorde denne gangen;-)

 

Kan også nevne at jeg har ganske høyt symfuse mål..altså ganske stor mage til å være i uke 26 i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har gått opp 5 kilo. Hadde en del å gå på fra forrige svangerskap. Er nå i samme kiloklasse som da jeg gikk høygravid med forrige.

I forrige gikk jeg opp 17kilo, håper på mindre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har gått opp 8kg.

Var 73kg og 170cm i utgangspunktet - 5 av de kiloene var "babyvekt" fra forrige graviditet

 

Sist gikk jeg totalt opp 15kg og tipper på litt mer denne gangen, men det er jo vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.dere har jo nesten ikke gått opp noe.jeg er 25+2 og gått opp cc11 kilo...jeg veide ca 61 når jeg ble gravid og er 166 høy.tipper jeg kommer til å bli svæææææær!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy å høre hvordan andre og har det:-) takk for svar. Håper det kommer fler!

Nå går jeg over i uke 27 på fredag, og nå har jeg lagt på meg en kilo til...

Så ser ut som det bare øker på framover:-0 iikk;-)

Ser nok ut som en svær bolle til slutt, sånn som sist;-)

 

Heldigvis går det meste bort raskt etter fødselen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... jeg har gått ned 4 kg, og hadde på kontroll i romjula gått ned 400 gr til. (Nå har jeg litt å ta av så det er greit, men tenker på at ikke babyen får det som trengs). Jeg kaster fortsatt opp og jordmor mente at det ville vedvare ut svangerskapet pga er i uke 26+3 nå. Takk og pris for at alle mål av babyen er bra og magen vokser normalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Jeg veide i utgangpunktet 61,5 Kg. Sist jeg veide meg, for ca 3 uker siden veide jeg 61,7 Kg. Er 175 cm og er i uke 25+1.

Vil tru at jeg har gått mye opp i julen med tanke på all ribbe og godis man har spist. Men også fordi magen har blitt MYE større de siste 2 ukene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26-1 og har lagt på meg 9kg. Var i utgangspunktet 63kg og 172høy. Symfysemålet uke 24 hos jordmor akkurat på linjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 25, har gått opp 8 kilo:( kan nesten ikke bare skylde på graviditeten heller, gofler i meg skjokolade, potetgull og vafler dagen lang... Blitt et godtemonster de siste tiden!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25 og har lagt på meg 6kg, men tror at jo mindre du veide før du ble gravid, jo mer må kroppen legge på seg!

Er 1.66 høy og veide 49kg før jeg ble gravid, nå veier jeg 55...

Men kiloene kommer nok mer og mer etterhvert nå;) (Var så "heldig" å få synge på julebord hver fredag & lørdag i 4 uker før jul, og da var det julebordmiddag hver dag, hehe, nam!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide i utgangspunktet 63,5 kg og er 172 høy,i uke 25 veide jeg 68 så + 4,5 kg på meg..SF mål-23cm. Skal til legen neste uke,i uke 30 så er spent på vekta da..ble mye god mat og godis i julen,men i januar har matlysten stagnert litt...Synes magen er blitt en del større på disse ukene da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg er i uke 27 og har gått opp 11kg.

veide 54 kg før jeg ble gravid og er 160 høy ca, og nå veier jeg 65kg, men har ikke noe svææær mage... men vil tro det er mye på rompe & lår:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjikk opp 13 kg ganske fort tidli i svangerskapet. men nå var jeg hos jordmor i går og hadde gått ned 2 kg. begynte å trene 40 min om dagen, for å stoppe den raske vektøkningen. så har sikkert gått ned 2 kg på armer og ben og rumpe. :) er 27 + 3 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...