Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Gjennomførte aborten på mandag og blødde ikke så veldig mye (var 5+5 på vei) men idag,3 dager etter blør jeg mer og det kommer ut litt klumper (som jeg tror er slimklumper med blod i..Kommer ut masse slim ellers og med blod i..Er det normalt,at det kommer slim altså? Menssmertene har kommet tilbake og..noen som vet om det kan være at det driver å "rensker" opp i det siste?? Har ikke vondt utenom de menssmertene så da regner jeg med at det ikke er noe galt..Ser iallefall an 1 dag el 2 til før jeg hører med sykehuset..
nickoline og supermann Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Jeg hadde en ma i mai 2005. Blødde mye etter utskrapning. kan ikke huske slim, men litt klumper og sånn. og ubehagelig mye blod.På ul viste det seg at det satt igjen rester. Så kom inn til ny utskrapning. Da sluttet jeg å blø fort. Ble gravid igjen allered 2 mnd senere:)
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Har du vært på sykehuset etter 2 dager? http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322880
MammaCecilie Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Tror det er helt vanlig.. Hadde sånn jeg også når jeg hadde en medisinsk abort for 2 år siden. Jeg blødde ganske mye hele tiden i 3 uker, og hadde vondt/ kraftige mensensmerter i en uke. Jeg syntes faktisk det var vondere og ta abort enn smertene etter et ks. Jeg hadde noe som lignet slimete blodklumper som det kom en del av den første uka etter aborten. Tror det er notmalt ihvertfall. Ta en telefon hvis du er usikker.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har vært på sykehuset igjen etter 2 dager ja,er ferdig med hele aborten nå.. Fikk beskjed om at jeg ville blø i 1-2 uker etterpå.. Syns bare det var rart at jeg har begynt å blø litt mere nå etter 3 dager, er ikke så veldig mye uansett da,og at det har kommer litt klumper nå etter 1 dag uten,men det er sikkert noe som må ut;) Og veldig store menssmerter har jeg ikke:) Så dette går seg nok til,er jo ikke mange dagene siden... Syns ikke aborten var vond men jeg var jo bare 2 uker over mensen og har født 2 barn før..Hadde bare menssmerter..Men hadde en ufrivillig abort i uke 15 før de 2 barna mine og det var vondt det:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå