sommerbarn09 Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 jeg var til min første ultralyd nå i uke 18 og fikk beskjed om at morkaken dekket mormunnen, men at dette kunne rette seg når eg vokser. Men om det ikkje gjør det må et ta KS, noen andre som har opplevd det samme? og eventuellt om det gikk seg til eller om dere måtte ta keisersnitt? setter stor pris på svar
Ayka 09+13+14 Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Hei! Jeg var på UL i uke 8 pga blødninger,og da sa legen at morkaka dekket mormunnen og nok var grunnen til at jeg hadde blødd. Fikk samme beskjed som du har fått ang. ks... Nå skal jeg på ordinær UL i begynnelsen av januar,så er spent på om den har flyttet på seg. Håper selvfølgelig at den har gjort det Du må ha lykke til! Får X fingrene for at den flytter seg!
babylykke2 Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Hei! Jeg var hos gyneokolog på mandag, fikk da vite det samme. Er i uke 26 nå, termin 10.april, skal tilbake i begynnelsen av februar for å se om det har retta seg. Han sa det mest sannsynlig ville det, men om ikke bestiller han keisersnitt til meg :/.... Han rådet meg å kjøpe multivitamin med kalsium, kalsium skulle hjelpe morkaka og "rette seg opp". Dere kan jo prøve det dere oxo ...
sommerbarn09 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 tusen takk for svar det setter jeg stor pris på
lille_luna Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk beskjed om at min morkake lå nede, og fikk ny ul-time i uke 33. Da hadde den flyttet seg, så jeg slapp ks ;-)
sommerbarn09 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2008 så flott da det var veldig bra å høre. kansje jeg er like heldig.. krysser fingrene
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Min morkake liggr også nede, men jm sa den fint kan flytte seg oppover etterhvert. Babyen ligger også helt nede i bekkenet, så hun regna med morkaka vil følge med etterhvert som ungen også kommer oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå