Gå til innhold

Noen som har brukt disse crest whitening stripes her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Best over nett i midten av des, og jammen lå de ikke i posten i går:o)

Best de som heter premium. Har aldri brukt det før og lurer derfor på noe.

Virker det?

Har dere hatt på stripsene 30 min morgen og kveld i 7 dager?

Hvordan skal jeg få de til å sitte skikkelig? Føler liksom at de er litt på halvtolv..

Og Tar dere bare remsen på fortennene? Jeg mener den er jo ikke stor nok til å dekke alle tennene oppe/nede

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Jeg fikk mine på julaften. Brukte første gang i går, skal gå og ta på den 4. runden nå *bra du minnet meg på det*. Syns allerede jeg kan skimte litt hvitere tenner, men det kan jo hende jeg "ser syner"...hehe...men mannen min har nevnt det og ;o)

Plasserer dem midt på ja, de dekker bare til tanna etter hjørnetanna.

Trykk dem GODT inntil foran, skikkelig hardt, og hold littegrann, til du føler at de sitter. Så bretter du resten bakover og rundt tanna (ca 3 mm som er igjen "under" tanna, brett dette rundt, og klem ordentlig til igjen, så sitter de sånn nogenlunde).

Jeg har for 10 dager, men vet ikke om jeg bruker alle 10 nå. Morgen og kveld her og ja, 30 min av gangen.

Skrevet

Jeg har akkurat brukt dem, og sitter med skinnende hvite tenner!!

Jeg brukte to strips etterhverandre på kvelden, dvs 30 min med den første, skylle og så 30 min med neste. Du kan også bruke en morgen og kveld. Jeg har bare brukt de for overkjeven, de til underkjeven sparer jeg, mine undertenner syns ikke, så jeg tenkte bruke dem til overkjeven senere.

For å få de til å sitte ordentlig, så må du trykke dem litt på plass, så bretter du resterende strips mot baksiden av tennene. Du skal greie å snakke med dem i, men så klart ikke spise eller noe slikt.

Stripsen som er til overtennenne dekkker fortennene og noen tenner lenger bak, hos med dekker den de 8 fremste overtennene.

NB! Det er to typer strips, en type til overtennene og en type til unner tennene.

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Hvor har du bestilt dette? Kan man bruke det når man er gravid?

Skrevet

På min pakke står det at de ikke skal brukes når man er gravid. Du kan bestille på ebay og amazon.

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Ok, da tar jeg det når jeg er ferdig med graviditeten=)

Skrevet

takk for svar damer!

Har bare brukt 2 til nå for jeg fikk dem ikke til å sitte helt.

Men hvis man ikke skal bruke dem når man er gravid må jeg drøyde det 5 uker til. Men rart det ikke sto på min eske da. Trodde jeg hadde lest gjennom alt grundig. Får sjekke en gang til for å være på den sikre siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...