elisabetten Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Hva skjer egentlig.... skulle hatt mens på søndag, men ingen tegn til den, hat tarr cb test som kan tas 4 dager før forventet mens og test fra billigtest, men de er bare negative, ikke engang en skygge.... kan dette være mulig da?? kroppen min er helt vanlig den, føler ingenting:( dette er så rart føler jeg, kan jeg ikke bare få en positiv test da, eller mensen så jeg ikke slir helt ut av syklusen..........
Lillevenn33 Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Jeg hadde dette engang, er ALDRI sen, visste akkurat når jeg hadde EL men fortsatt ingen TR. Tok flere tester, de var negative alle sammen. TR kom 18 dager etter EL, 4 dager forsinket. Jeg er helt overbevist om at det var noe der, kanskje den bare hadde klart å feste seg i noen dager og laget litt graviditetshormoner, som forårsaken en forsinket mens, uten at det slo ut på noen tester. Desverre er det slikt at ca. 50% av alle embryoer som fester seg går til grunne før IKM...Og de fleste tror bare at de er litt sene, uten å vite at det var noe der.
klar for 3? Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Da er vi to. Er 5 dager over ikm. Negativ test for 3 dager siden med CB. Tenkte å teste igjen i morgen så får vi se....
jenny33 Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Jeg testet positivt først 7 dager etter IKM.....
1 høne i haneflokken-født Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 jeg er også 1 dag over ikm, og ingen mens, og negativ test idagmorges tok ut hormonspiralen min for snart 5 uker, så kan vel være den henger seg litt opp i syklusen da..........??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå