Anonym bruker Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 "Jeg har tenkt mye på hva jeg skal gi deg til jul, fordi jeg ønsket å gi deg noe du virkelig satte pris på. Det jeg kom frem til da var at du trang jo en ny støvsuger, som du allerede har funnet ut, og et mikroskop som du ønsket deg mer enn noe annet. Men det er én ting til som jeg har lyst til å gi deg fordi jeg elsker deg så masse! Du gjør så utrolig mye for familien din. Du vasker, rydder, lager middag, og ikke minst får oss alle til å føle oss elsket, noe jeg setter utrolig mye pris på, men som jeg ikke er veldig flink til å uttrykke hele tiden. Derfor har jeg lyst til å gi deg noe helt spesielt... Snu arket for å finne det ut...." GUDBEDRE!! Jeg har verdens beste mann!!! :-D
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Hæ? Hehe, jeg hadde ønsket meg en sånn støvsuger som man kan bruke både håndholdt og på gulvet. I tillegg fikk jeg en bok jeg hadde nevnt for et halvt år siden, støvletter jeg hadde siklet på i en halv evighet, men som jeg ikke fikk meg til å kjøpe og SPA-oppholdt i Kragerø :-). Men best var brevet! Uerstattelige ord:-)!!! Hi
PAVEEL Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 for en flott mann du har da:-) ta vare på han, er ikke mange av disse;-)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2008 #7 Skrevet 25. desember 2008 Det er helt klart! Det er nesten litt fælt, for jeg tør nesten ikke si noe om det til venninnene mine. De ringer alle som en, skuffet over julegavene sine og her sitter jeg og bobler over av lykke for å ha en mann som er oppmerksom nok til å huske på en historie jeg fortalte fra barndommen(mikroskopet), et par støvletter jeg ikke unnet meg, en bok jeg nevnte i forbifarten at jeg hadde forferdelig lyst til å lese (glemte det bort nesten s fort som jeg sa det, he he) osv.osv. Han er flink til å kjøpe blomster og hjelpe til her hjemme, selvom bekreftelsene ikke hagler i form av ord. Føler meg så heldig! Det brevet hadde holdti massesvis! Han elsker meg. For et privilegium
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Å hællan:-) Hadde jeg fått et sånt brev hadde det holdt for meg og! Jeg har aldri fått noe kjærlighetsbrev jeg. Hold på denne karen ja...!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 Hadde jeg fått støsuger til jul, hadde det blitt den kjipeste jula ever! Samme hvor fint brev han hadde slengt med!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Misunnelig eller? Støvsuger var jo bare en av tingene. Poenget var vel at hun fikk alt hun ønsket seg og at han var oppmerksom nok til å få det med seg. Ikke alle som har en sånn mann! Syns også brevet var utrolig fint, HI.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 å for en hærlig mann du har HI Å nei dere..støvsuger er ikke kjipt å få vist man har ønsket seg det, pluss hun fikk jo mye annet også. Han er det ikke mange av, så han må du ta godt vare på Noe han ga uttrykk av i brevet at du allerede gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå