Gå til innhold

Trenger litt meninger


Anbefalte innlegg

Skrevet

traff en mann, saken er at han bor i en annen by,, saken er at han var ganske ivrig fra første sekund, sendte meg mms relativt fort og sier jeg smeltet han.. ukene går og vi holder på med mms, jeg sier at jeg trenger tid og det forstår han, jeg spør om han tror vi har noe og han sier ja kanskje og at vi må møtes igjen for å se

 

saken er grei, han virker grei nok... men som den erfarne damen jeg er vet jeg at ord ikke trenger å bety noe.. så hvorfor vet han at han vil kysse meg neste gang han treffer meg, hvorfor tenker han så mye på meg og vil bli kjent men likevel ikke sniker i facebook/snakker med meg der.. i dag sendte han meg en god jul melding, jeg lurer egentlig bare på hva han vil.

Er så forbanna drittlei menn som preiker bullshit bare for å få noe på meg.

Han merker at jeg er skeptisk, vil gi meg tid...men tid til hva`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...