Gå til innhold

Hva var det beste/fineste dere fikk til jul i år??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fineste gavene vi fikk iår, var de som jentene hadde laget i b.hg og på skolen - de var seriøst kjempeflotte:D

Ellers ble jeg jo kjempe fornøyd med gaven fra min kjære...parfyme og gavekort på klær:D (selv om vi egentlig ikke skulle kjøpe noe til hverandre i år!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

maleri mi eldste har laget. Det var så fint/tøft. Så jeg gleder meg til i morra når vi skal finne plass på veggen. men det var nesten en like stor gave å se henne så spent og fornøyd da vi åpnet (eller hun rev av papiret før jeg rakk å tenke)

Skrevet

Vi fekk WII :o) Mamma og pappa og søstrene mine og mormor og brødrene til mannen min hadde gått sammen om å kjøpe wii, for det var det vi ønske oss aller mest. Og så fekk vi pengar av svigers så vi skal ut og kjøpe ekstra kontroll + eit spel eller to så snøggast råd :-p

Det eg blei mest glad for til ungane var at svigerinna mi har strikka matchande genserar til dei. Jent apå snart 14 mnd fekk kvit med rosa kant og rosa frosk på magen, guten på 3 fekk kvit genser med grøn kant og grøn frosk. Eg har alltid tenkt at eg ikkje kan gje heimestrikka tøy til folk som strikkar sjølv, men no som eg (som strikkar mykje sjølv) fekk heimestrikka til ungane mine set eg utruleg pris på det, fordi eg veit nøyaktig kor mykje arbeid som ligg bak :o)

Skrevet

Jeg har fått bærbar pc av sambo. Det var helt fantastisk med tanke på at vi ikke har hatt hverken bærbar eller stasjonær pc hjemme på en stund ;)

Ellers er jeg kjempe fornøyd med en digital fotoramme vi fikk av mini sine besteforeldre med bilder fra fødselen og fram til idag. Utrolig Koselig ;)

Skrevet

Fikk et kjempefint smykke av barna mine. Det er et hjerte med tre små hjerter inni. Det fulgte med et hjemmelaget kort hvor de hadde skrevet: Til verdens beste mamma. Her er hjertet ditt, med våre hjerter inni. Glad i deg! Hilsen alle barna dine :-)

Skrevet

Åh, jeg fikk så mye fint! Tror faktisk det er familien og svigerfamilien min som er skyld i finanskrisa!

Fikk kenwood major kjøkkenmaskin (som jeg har sikla på i et år), fikk masse penger, fine kremer, gavekort på resturant for meg og sambo med barnevkt hos mormor inkludert, fikk dag på spa, fikk stelton kaffekanne og brødkurv, greier ikke finne en favoritt! :-D

Skrevet

De hjemmelagede gavene fra gutten vår. Og nisser fra foreldrene mine, som tanta mi har laget (hun lager for salg).

Skrevet

Fikk bare fine gaver, men tror jeg ble aller mest glad for middagsservicet fra svigers. (Silver Paisley, som jeg hadde ønsket meg)

Skrevet

de 6000 kr jeg fikk av pappa!

fantastisk å ha så mye penger som en får og blir fortalt at skal brukes på seg selv!

så nå blir det ny flott kjole samt masse lommepenger til jenteturen til london i mars ;)

Skrevet

Her fikk jeg utrolig mye fint av familien og svigerfam:) Fikk speilreflekskamera, kaffemaskin, bærbar pc, kenwood kjøkkenmaskin, gavekort på revybiletter, masse rosendahl ting:) (samler på det) Cd/Dvd, eva solo kaffekanne og kjøleskapkaraffel:) Klær. Som dere sikkert skjønner kan man ikke finne en favoritt gave blant dette. Jeg er helt overveldet.

Kajsa fikk ufattelig masse hun også:)

Følte det nesten var litt kvalmt da vi dro hjem fra julefeiring i går. Bilen var stapp full.

Skrevet

Må tilføye at jeg og sambo fikk mesteparten av dette sammen:)

Skrevet

Jeg fikk kjole, bok og spill av samboeren min. Akkurat det jeg ønsket meg :) Han fikk flybillett til Amsterdam av meg.

Ellers ble vi veldig glade for Astrid Lindgren-boksen minibolla fikk, og den siste kokeboka til Jamie Oliver.

Skrevet

Var meget fornøyd med alt!!!

Men den beste invisteringen er nok at jeg og samboern kjøpte oss filmkamera i julegave til oss selv :-D

Skrevet

Fikk et videokamera hos gubben og ungene,det ble jeg strålende fornøyd med.

Skrevet

Kan vel ikke være noe annet enn det som lillemor har laget i barnehagen:) Verdens fineste maleri har nå blitt mitt;)

Ble selvfølgelig glad for alt annet også, men ikke noe kan sammenlignes med de fra lillemor, hadde lett valgt dem foran tur til Barcelona, nye ski og mye mer:)

Skrevet

VI fikk et håndavtrykk i gips fra guttungen han har laget i barnehagen. Tror den gaven vinner i år jeg.

Skrevet

Av mine foreldre fikk jeg en DVD med gamle filmer av meg og søstern som ble tatt opp på 8mm film for ca 25-30 år siden. Helt utrolig morsomt; min første skitur, ferier, bursdager osv..

Skrevet

Wii, tror jeg. :)

Men fikk så mye fint, også så mye!

Skrevet

Jeg fikk masse fint, men det som virkelig varmet hjerte mitt var en charm fra samboeren min som det står "eternity" på (evigheten) :)

Skrevet

Den beste gaven jeg fikk, fikk meg til å begynne å grine... og det er første gang jeg har grått på julaften! Den var fra sønnen min på 2 år, og den var blitt laget og pakket inn i barnehagen. Det var avtrykk av foten hans og hånden hans, med et dikt, og det var rammet inn. Klarte ikke å holde tårene tilbake da nei, så pappa måtte le litt av meg, hehe...

Kjære mamma

Det hender du blir lei deg

fordi jeg er så liten.

Jeg setter merker overalt

og gjør deg ganske sliten.

Men en dag blir jeg større

-ja, en dag blir jeg stor

og alle mine avtrykk

blir bare svake spor.

Her er mitt siste avtrykk

så du kan huske og forstå

hvor søte mine hender var

den gangen de var små.

Skrevet

Åååå for en fin gave, håndavtrykk med dikt. Ble tårevåt selv jeg nå:)

Skrevet

fikk masse fine gaver, men de fineste gavene var de snuppa på 16mnd hadde laget i barnehagen, en kopp hun hadde tegnet på å et bilde hun hadde malt med håndavtrykk på.. ble såå gla for det..

Skrevet

Det fikk vi av gutten vår på 2,5 år også =)

Kjempe fint og koselige. Skal ramme det inn =)

Skrevet

speilreflekskamera..;) supert..;)

og en kjempe fin bjelle snuppa på to år hadde laget til meg...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...