-MtG- Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Mini har fått så masse pakker at vi ikke får plass i leiligheten:( Han hadde jo nok leker fra før og i dag har han fått nesten bare harde pakker! Av oss fikk han lekekjøkken, av to av onklene fikk han trommesett og av farmor og farfar fikk han et stort parkeringshus til bilene sine. Av kusinen fikk han er giga elefantbamse. Også fikk han masse STORE lekebiler som jeg ikke aner hvor vi skal plassere:) Hva gjør dere med alle lekene? Vi har bare 60 kvm å fordele alt på vi. Jeg hadde ønsket han litt mere myke pakker jeg. Mer praktisk det, men sikkert ikke like moro å gi bort.
BettyBoob Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 har samme problem her ikke plass til alle lekene han får! og pappan sender gigantiske og mange pakker fra utlandet der han bor....han vet str. på leiligheten min..
lykken på jord Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Fordel gavene rundt. Ett par biler kan bo på terrassen eller ute i sandkassen, trommesettet pakkes vekk om 3 uker pga SINNSYK lyd! Og elefantbamsen kan bo ved siden av sengen hans.
-MtG- Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2008 Takk for tips:) Har du noe forslag til hvor vi skal gjøre av det store treetages parkeringshuset også eller?
ano`num *17.03.10* Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Får det plass på et skap eller noe slikt? Et eller annet sted (gjerne i høyden) hvor det ikke er i veien. Da er det ekstra stas å ta det ned igjen også. Supert å ha i bakhand på "masete" dager eller når du trenger litt tid for "deg selv". Leker de ikke har tilgang til blir veldig spennende å leke med når de får anledning
velsignet med to Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Ta bort noen av lekene og bytt dem ut med de "gamle" etter en stund. Det skal jeg gjøre nå, for her flyter det virkelig etter alt det nye kom i hus i går. På den måten blir alt brukt mer tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå