Gå til innhold

Da har jeg iført meg verdens deiligste pysj:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk utrolig deilig pysj av ungene og tror jammen jeg må ønske meg 1 til i bursdagpresang om noen mnd! Ungene sover søtt og nå skal jeg sette sammen dukkehuset de fikk:) Håper alle har hatt en superfin fering!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis:-) Jeg har også fått ny, og føler meg skikkelig avslappa:-)

Skrevet

Jeg vil også ha ny pysj! Og tøfler, men ikke noe sånne kosegreier på meg i år.

Skrevet

MTG du får kjøpe deg en selv og daffe rundt på barsel i den:)

Skrevet

JA, jeg skal ihvertfall kjøpe deilig kosedress:) Fikk gavekort av svigers:D Håper jeg snart kommer på barsel! Om en ukes tid kan jeg godt føde.

Skrevet

Jeg fikk også gavekort av svigers så nå venter jeg bare på salget:) Har allerede funnet et par ting jeg skal bruke det på.

Skrevet

Jeg liker gavekort:) Hva skal du kjøpe da?

Mine svigers er helt gale. Sikker på at de har brukt ihvertfall 20 000 kanskje 30 000 på julegaver. Helt sykt!!!

Vi fikk av dem: En pakke med sånne høye t-lysestaker på stett, en pakke med to elektriske tannbørster, en kjempefin adventstake, gavekort på 1000 kr + 200 kr i kontanter(siden de andre barna hadde fått gaver som var verdt litt mer). Jeg vil tippe at dette var gaver til netsen 2000 kr. Og de har 4 barn og 8(snart 9) barnebarn! Og alle får massemassemasse pakker!

Lillegutt fikk STOR garasje til lekebiler, lekebiler, hestefigurer, fantoangen-bamse, fantorangen-pledd, fantorangen-matboks, tavle med kritt og sikkert enda noe mer som jeg ikke husker. Synes dette er ALT for mye! Huff....

Skrevet

Sånn var mine svigers før også, men vi satte foten ned. Det ble for mye rett og slett og ungene orket jo ikke åpne alle gavene en gang. Helt sykt.

Jeg prøvde noen lys-beige vintersko på sportsbutikken jeg har veldig lyst på. Spørs bare litt når de starter salget. Jeg har noen sorrel støvler, men de er jo så himla tunge og kan bare brukes når det er masse snø. Vil ha noen jeg kan gå tur med samt bruke til hverdags. I tillegg har jeg prøvd en olabukse på Gina Tricot som jeg likte veldig godt. Så spørs det litt på hvor mye penger det er igjen, men jeg har lyst på noen kuule joggesko.... har bare ikke funnet noen enda hehehe dvs noen som blinger litt:)

Skrevet

Hvordan fikk dere svigers til å roe ned gavehysteriet da?

Jeg tror jeg kanskje skal kjøpe noe så kjipt som amme-bh for min del avgavekortet jeg:) Vi deler gavekortet og pengegaver i to også kjøper vi det vi vil selv. Egentlig burde amme-bh og sånne kjipe babyrelaterte ting gå av felleskassa men:)

Skrevet

Huseker ikke helt for det er noen år siden nå.... men sa vel omtrent rett ut at det ble for mye. De gir jo alikvel for 1500-2000 så da kan du tenke deg hvordan det var før. Nå får jeg de til å bli med på større ting og ikke minst praktiske ting. Lillesnupp f.eks fikk voksendyne, pute og sengetøy.

Ammebh er jo en god investering da:) Felleskassa helt klart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...