Gå til innhold

Bør jeg dra til legevakten ?? ang barn med Astma!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har astma, vi har både forstøvningsapperat her hjemme og sånn innhaleringsmaske, hun ble dårlig igår kveld, puster tungt, kan se hun bruker magen og har hatt litt feber.. Men vi har vært på sykehuset mange ganger før, da har hun vært litt værre..

Siden medisinene ser ut til å hjelpe, og hun blir litt lettere i pusten etter hun får medisiner ( med maskinen ) så er jeg usikker på om jeg bør dra til legevakten eller vente til i morgen tidlig, er bare veldig usikker fordi jeg vet ikke hvor "dårlig" hun egentlig er, hun har vært blid aktiv , spist masse idag, og er veldig trøtt nå siden hun sov dårlig igår kveld, så føler jeg vil ikke vekke henne og dra hun med på legevakten og bli sittende der flere timer..

Hva gjør dere med barn med astma, tenkte skulle bare gi henne medisin hver 3 time, og se om hun ble bedre til imorgen ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du spør her inne.. Hva med å heller ringe legevakten å få snakke med en sykepleier?! Det må da være mye tryggere og beroligende enn å få svar fra folk her inne. Ingen her kjenner jenta de, å selv om noen har astmabarn selv så er det farlig å synse noe om en situasjon man ikke ser.

Ring heller legevakten, forklar situasjonen. Så kan de vurdere om du burde komme inn.

Skrevet

Ja jeg har sittet og ventet på svar hos legevakten i telefonen i en time nå, så tror vi bare drar inn! Du har rett, var nok dumt å spørre her inne om noe seriøst som dette!!

Skrevet

Jeg kunne jo ikke lukte at du satt i tlf. for å prøve å få tak i legevakten allerede. Så var ikke meningen om jeg virket frekk eller noe.

Men sånne ting er så vitkig å få sjekket. Ingen her inne ser jo situasjonen..

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...