Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Junior sover nå som en stein etter alle gavene! Han var kjempeflink idag =) Nissen kom, og han gikk og tok imot gaver og takket pent... Nissen fikk også mange koser før han skulle dra =) Junior pakket opp og kosa seg med alle gavene.. Det var de harde pakkene som var de beste, de myke ble kastet rundt når han så hva det var =) Men mamma er veldig fornøyd med myke gaver =) Han hjalp også til når de andre skulle pakke opp, og når han selv skulle pakke opp gikk han rundt til hver og en fordi di skulle hjelpe han med å åpne =) En herlig dag med god familie, god mat og mange fine gaver til alle sammen =)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Travelt men kjekt=) Pinnekjøttet var vellykka og det var et drøss med gaver. Julenissen kom men småen var litt redd da... (15 mnd). Med 3 unger under 3 år ble det leven, men mini var mest opptatt av å bygge med klossene den ene gutten hadde fått, så jeg pakket opp gavene hennes=) Vi reiste hjem igjen i 8-tiden, så nå skal jeg ringe min far og takke for gave osv, og så skal jeg og mannen kose oss med litt tv, en øl til ham og et glass brus til meg=)
Mammapudding Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Har hatt en fin kveld:) Svigerfamilen og min famile kom hit i år, vi flyttet i eget nyoppusset hus i novemeber og ville ha jul hos oss selv i år, med familien rundt oss:) Leah har ørebetennelse og var ikke i topphumør, men lekekjøkkenet hun fikk hos tante og "pianoet" hun fikk hos mormor og morfar falt i smak:) Nå er alle dratt hjem, Leah sover og samboern min har fått julegaven sin i form av meg i kort nissekjole og ingenting annet..til "Santa baby"..hihi:D
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Mini var i ekstase over alt det fine papiret, hehe. Ikke så farlig med nye leker. Lei oss for at vi ikke fikk gitt ham den kvelden han fortjener, men vi har begge fått et hissig magevirus så vi må ta oss av ham på skift:o) Droppet å dra bort da vi bare har fått pusla i oss noen få kapteinkjeks tilsammen i dag. Håper på bedring i dagene som kommer. Fint å lese at andre har hatt det mer som normalt her:o) GOD JUL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå