Gå til innhold

Ingen menn/pappaer/kommende pappaer her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel den eneste mannen her, eller? Jeg skal bli pappa, og fikk vite det for en uke siden, og da meldte jeg meg inn her med en gang, men det er jo ikke andre menn her.

Synes det er viktig at mennene også involverer seg, og studerer litt rundt den prosessen som skjer, selv om det er kvinnen som "bærer" barnet. Han har jo ett svært ansvar selv.

Noen som er enige/uenige??

Ahh så jeg gleder meg til å bli pappa!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Nei, det kryr vel ikke av menn her. Kan få sambo til å engasjere seg litt her. Gratulerer Ryxxer. Når skal du bli pappa? Vi er 2 mnd på vei, m to :P

Skrevet

vi er bare på vår 5 uke i dag. 1juledag..

hehe, det er bra at du skal få han til det, men han må vel ha lyst til det og. hehe.. Gratulerer til dere og.

Skrevet

Hei, gratulerer og velkommen. Det er dessverre ikke så mange menn her, men du er hjertelig velkommen for det. Helt enig i at det er viktig at mannen engasjerer seg ja.

Skrevet

Hei!

Da er vi nok to kommende pappa'er her! Har til nå bare lest for det meste men får vel begynne å skrive litt og! :)

Er an langt på vei? Vi er vel 11 uker idag, og gleder meg fælt! :)

Skrevet

Hei :) Så hyggelig å se noen menn her :)

Jeg vil anbefale dere å gå inn på verdensbestepappa.no Der er det mange, mange engasjerte og spente kommende pappaer :)

Skrevet

Vi er bare 5 uker og litt til. Ja gleder oss vanvittig vi og.. :)

Har dere vært hos legen enda?

Det må vi vente med til 23 januar...

Tiden tar plutselig så lang tid.. hehe

Skrevet

verdensbestepappa.no var ett godt tips.. skal sjekke ut det.. takk ;)

Skrevet

Hei Ryxxer!

Mannen min er også mye på verdensbestepappa.no

Tror det blir for mye symptomsnakk for ham her, at han syns det er greiere å snakke med noen andre menn som også skal bli pappa der inne.

Han skal bli far for andre gang da, vi har en 2åring fra før. Så ikke så mye nytt denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...