Gå til innhold

God jul alle flotte jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare kjapt innom mens jeg venter på at middagen skal bli ferdig... Er hos min far så jeg slipper ihvertfall ribbestyret ;-)))

Ble nesten ferdig inatt med alt, la meg kl tre... Men jul blir det uansett, alltid ;-)

Kos dere masse alle sammen!

Stooor juleklem fra meg og Jojo :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul til dere også:-)

Håper du har fått senket skuldrene nå og bare sitter halvslengt i sofaen og kuler helt ned - det fortjener du!!! Kose dere og hilse:-)

Klemmer sendes avgårde!!!

Skrevet

Har vært en deilig avslappende jul :-)

Det som ikke ble gjort før julaften, ble ikke gjort! Ikke i år heller ;-D

Men det er helt greit!!!

Jojo har hatt en fin jul, med masse pakker og "gåtte".... Matlysten sånn ellers har det vært så om så med, men regner med hun ikke sulter ihjel... ;-)

Igår leverte jeg henne til pappaen, og hun synes det var moro, han hadde jo pakker han også!!

Jeg synes det er deilig med litt fri... Jojo er skikkelig mammafrelst for tiden, og det kan bli LITT ekstremt til tider... hahahaha

Jeg fikk spark i julegave, men nå silregner det ute :-( Håper på bedre vær til helgen for Jojo er tilbake på torsdag ettermiddag.

Ha en fortsatt fin jul, dere! :-)

Skrevet

God jul til alle sammen!!! Litt seint, så da passer vel det bedre med "løkk med romjula" ;-) Uansett; fortsett å kose dere og n yte late feriedager. Juleferie er deilig! Selv skal jeg på jobb et par dager nå, men antar at julefølelsen uansett holder seg, he, he.

Skrevet

Hihi... henger litt etter jeg;=) Men vel overstått jul og GODT NYTTÅR!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...