:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 småen er hos pappaen sin. søster sover inne på rommet med alle pakkene, så jeg får ikke lagt de under treet. jeg sto for frokosten så søster tar middagen. så jeg har ingen oppgaver nå. nesten så jeg vurderer og sove litt i mangel på noe fornuftig og ta meg til. alt er jo ryddig og rent her også.
prekæs Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Jeg kjeder meg ikke, men venter bare på å sette over grønnsakene og at ribba skal bli ferdig. Minsten ligger til lading og det er nok greit nok da det sikkert blir sent i dag. Alt som bør være klart er klart, skifte er det siste jeg gjør. God jul:)
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Jeg gjør. Har dusja nå, så det gjenstår bare å kle meg og ungene før vi kjører opp til søsteren min. Minsta sover og mini er med pappaen i fjoset for å stelle ( håper han er inne hos svigers forresten, gidder ikke bade han en gang til) Så da satt jeg her. Kunne altids rydda litt, men det gidder jeg ikke:) Kan komme å rydde litt du hvis du vil:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2008 *kommer ilende og rydder* hehe.. jeg bruker tiden til noe så fornuftig som og finne ut hvilken vogn min fremtidge datter en gang skal få... hehe.. inser at det er et vansklig valg så bra jeg har noen år på meg... hehe egentlig er det litt sykt og klage på fri, fred og ingen farer... hehe
Ksenia & Anjem Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 nei kjeder meg ikke..4 åringen ser på donald på tv. sambo bader og ordner minsten..jeg sitter i strømpebuksa og undres hvilken kjole jeg skal ha på meg..hehe pappa henter oss om en times tid så har ikke dårlig tid
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Tror ikke du hadde rukket det selv med fly:) Så sant du ikke vil feire jul alene i stua mi:) Du er jammen skråsikker på at du får jente neste gang da. Er navnet klart? Klager jeg og når det blir for rolig, selv om det sjeldent blir det. Men nå er minsta våken så jeg får kle henne så ihvertfall en av oss er klar:) God jul
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2008 hehe... jeg har kommet så langt i kjedsomheten at jeg vurderer og dukke opp til middag i joggings, for å se reaksjonen... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2008 hehe... jeg var akkurat like skråsikker sist gang... men det ble en gutt da.. hehe.. så mine skråsikkerheter skal man ikke ta for god fisk.. hehe. hehe... stuen din er sikkert trivelig den.. og alene er det eneste fornuftige på julaften... hehe kos deg masse med minsten! og god jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå