Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 i dag gikk slimproppen min tror jeg, masse blankt slim etter at jeg var på do, og etter dette har jeg hadd skikkelige mensmurringer/smerter, kan det være noe på gang? har termin om 8 dager, men vil ikke føde i dag jeg.
Dr. Google Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Kan ta opp til 3 uker etter at slimproppen har gått, så tror ikke du trenger bekymre deg så alt for masse :-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2008 smertene tok seg skikkelig opp i går å når jeg la meg klarte jeg ikke ligge til slutt, er så lei, ble så føden ville ha meg inn til en sjekk, men ingen ting var skjedd ikke noe modning eller noe, fikk heldivis noe å sove på i natt som var og så fikk jeg med til nå natt å kjenner at det var godt å sove, er så forbanna utslitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå