Maud Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg ønsker alle flotte damer her inne en strålende jul. En jul med passe blanding av ro og aktivitet, strålende barneøyne og lat tid i sofaen, en jul med masse godt på fatet og en del godt i glasset, tid til å være sammen og bare kjenne på at julegleden og julefreden kommer snikende innpå dere. Her har jeg nettopp satt på pinnekjøttet, duken er ennå ikke strøket og rusket på gulvet er der. Lillebror ser på "Reisen til julestjernen" og Minstesnupp er snart klar for en hvil. De er hostete og snørrete og litt slitne begge to. Storebror feirer hos pappa'n i år. Litt vemodig for meg, men veldig fint for dem. Lillebror gleder seg til nissen kommer og er veldig spent på om han egentlig vet at han ønsker seg Lynet McQueen til jul. Det blir bare oss fire her i dag og det synes jeg egentlig er veldig deilig. Resten av jula fylles med venner og besøk, men i dag skal vi finne roen og julegleden vi som bor i huset. GOD JUL til dere alle. Stor klem
selma07 og engel Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 God jul til deg og dine:-) Og til alle andre her inne!!! Vi er hos svigers, langt inn i landet vårt! Kaldt her, koselig, livlig og glad liten venn som venter veeeldig på å pakke opp pakkene... Savner min familie litt, men vi ses 4. juledag!! Ha en fin fin jul alle sammen!! goe klæmma
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 God jul til dere flotte damer! Nå er dagen stort sett over. Lillemor ligger i sengen mett og trett og full av inntrykk!! Nissene som dukket opp kl 19 var bare bittelitt skumle. De fikk klemmer begge to, men under tvil! Storebror sitter sammen med svigerbroren og storesøstra og bygger opp bilbanen han fikk i julegave. Stor suksess!! Han hadde glemt at han fikk ski av mamma og pappa for 1 mnd siden, og ble nokså skuffet over å få en ulvang undertøysgenser. Pinnekjøttet er fortært, likså en masse småkaker. Nå begynner lysten på ei grovbrødskive med lammerull eller spekepølse å gjøre seg gjeldene! Savner mamman min, som egentlig skulle feiret jul sammen med oss. Hun og pappa. Istedet ligger hun på sykehus i tromså å venter på å bli operert på mandag. Blir ikke utskrevet før operasjonen:( Men hun får permisjon på dagtid da, slik at hun er sammen med enten søsteren min eller broren min som begge bor like utenfor Tromså. Mamma fikk et lite hjerneinfarkt for ei drøy uke siden. DEt gikk helt fint trodde vi, og hun kom hjem etter få dager. Men fredag ringte de og og sa hun måtte kom til Tromsø øyeblikkelig for operasjon. Men det hastet visst ikke så mye likevel siden hun blir liggende der hele jula!! Ha en fortsatt flott jul med lange late dager og forhåpentlig fint vær såå ungene kan være ute å løpe av seg litt sukkerkick!! Klem fra
frøydis m/ 4 Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 God jul til alle fra meg også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå