Gå til innhold

Skal dere i kirka i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har som tradisjon å dra på julegudstjeneste hver julaften. Begynte med det da jentene mine var små (de er 17 og 19 nå). Det gir en ro, og det er så koselig. Kommer liksom ikke i ordentlig julestemning før vi er i kirka. I dag skal Teo på 7 mnd vare med, og er litt spent på hvordan det går.

Uansett om dere skal i kirka eller ikke, så ønsker jeg alle sammen en trivelig julekveld :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært i kirka julaften, og jeg kommer nok aldri til å gjøre det heller.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

En trivelig julekveld ønskes deg også! :o)

I år er begge ungene hjemme, så det blir ingen kirketur på meg. Var der mye før, før jeg fikk barn. Var i fjor da :)

Skrevet

Vi har vært i kirka i dag. Var alltid det som liten og har tenkt å ha det som tradisjon sammen med mine barn også. kjempekoselig og kjempekav! He he... ;-) Var i fjor og i år. Hadde en litt urolig og rastløs 2,5 åring på fanget i dag, men det er bare så kos.

Vi har utsikt fra huset vårt bort til kirka, og vi trilla bort i strålende solskinn! Godt å få bevege litt på seg før et heller tyngre julemåltid! Så sovna mini på hjemveien og ligger til alding nå, før det virkelig braker løs!

God Jul!

Skrevet

Har vært i kirka i dag, jeg har sunget:) Jeg synes det er en fin juletradisjon for familie og venner.

Skrevet

Skulle gjerne ha vært det, men siden gudstjenesten ikke sluttet før 17 og vi skulle spise 17 så droppet vi det. Neste år skal jeg planlegge litt bedre:)

Skrevet

Vi har vært i kirka. Feirer med familien til mannen, og her er det fast tradisjon....:)

Skrevet

Akkurat det der med om en har tid eller ikke går vel på prioriteringer?

Vi har også 2 gutter (2-år og baby) og hadde besøk i går av svigers og svoger. Var i kirken.

Dagen gikk i ett ja, men det gikk faktisk veldig fint. Med litt planlegging kan en få unnagjort det meste før en drar. Skrellte poteter og satte på kjøttet på formiddagen slik at det var bare å gi alt et oppkok når vi kom hjem fra kirken.

Syns det gikk veldig fint jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...