Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg testet svakt positivt på EL-test idag selv om jeg har mens. Testet ikke på morgenurin, så kanskje derfor det var svakt? Lurer så på om jeg er gravid likevell... =) Har vært å kjøpt G-test idag, så tenkte jeg skulle ta en imorgentidlig for å se.. Hvilken test er det som er mest sensitiv? Den digitale?
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Du har mensen også tester du om du har eggeløsning? er ikke det litt fjærnt? og hvis du har mensen er det litt fjærn å tru at du er gravid? eller? Den mest sentivite er den digitale ja... lykke til!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2008 Nei, jeg teste om jeg er gravid fordi mensen er skikkelig merkelig denne gangen og den kom 4 dager for tidlig. En graviditet kan slå ut på en EL-test og det var alt jeg hadde liggende her hjemme. Den fikk jeg svakt positivt på så jeg lurer på om jeg er gravid og at jeg har en såkalt festeblødning. Fjernt er det ikke...
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 åå, jeg ante ikke at el test kan slå ut på graviditet, aldri hørt om før... Men da skjønner jeg litt mer.
Duddlidu Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Jeg tror det er slik at det kan dukke opp en svak strek på el testen uansett hvor i syklusen man er. Det er fordi det alltid er en liten mengde med dette hormonet til enhver tid. (LH hormonet? ellernoe). En el test er aldri positiv med mindre teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollsteken. Det er ikke meningen å ødelegge håp her altså, men tror det er sånn det er. Lykke til iallefall!
Babyønske �� Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Stemmer det. En EL-test er enten negativ(svak strek) eller positiv(sterk strek) aldri svakt positiv, og for at man skal kunne teste positivt på graviditet med den må den være positiv(sterk strek)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2008 Åååhh, så kjedelig da!! Enda godt jeg ikke kasta bort en G-test idag da Jeg som var så sikker på at DENNE måneden hadde vi fått det til! Akk ja... Over i neste pp.. =/ Takk for svar alle sammen
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2008 Tror jeg må ta en test likevell jeg.. Nå er plutselig mensen borte (?), og jeg bruker å ha den i hvertfall 5 dager. 3 dager denne gangen.. Fader og altså! At kroppen skal tulle sånn... =(
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 25. desember 2008 #9 Skrevet 25. desember 2008 Ta en g-test du, for man kan jo ha en blødning selv om man er gravid, og du nevnte jo at denne blødningen er annerledes enn vanlig mens. Jeg fikk en menslignende blødning ved forrige graviditet, men den var svakere, så tok en test allikevel. Så du kan altså være gravid, så jeg synes ikke det er rart eller dumt at du testet selv om du har en blødning.
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 25. desember 2008 #10 Skrevet 25. desember 2008 Glemte å si: "Lykke til!"
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. desember 2008 Ja jeg tror jeg må gjøre det imorgen tidlig Blir jo spennende da, selvom jeg tviler på at jeg skal være så heldig =/ Men tusen takk! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå