Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 I hver av setningene nedenfor er det skjult ett eller flere mannsnavn. Alle bokstavene i et navn må finnes fortløpende (etter hverandre) for å telle. EKSEMPEL: Jeg er ikke skoletrett. (SVAR: ERIK og OLE) Hvor mange navn kan du finne? 1: Alle trenger å mosjonere iblant. 2: En liten sti går tvers gjennom skogen. 3: Hva tror du mor tenker på nå? 4: Kjøp ål på tilbud i dag. 5: Jeg har aldri vært i Australia. 6: Aper liker godt bananer. 7: I akvariet har vi de levende fiskene. 8: Det er mange spennende bøker. 9: Husmannsplassen har vært bebodd i over to hundre år. 10: Bjeffende hunder biter ikke. 11: Pass opp ellers biter jeg! 12: Mange irriterte lærere i den norske skole. 13: Ingen farlige skjell her! 14: Hamar Tinghus var nesten okerrødt. 15: Hos Kari kom arbeidet alltid først.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 1: jon 2:stig 3:morten 4: pål og dag 5: harald og ali 6:per 7: ari og even 8: espen 9: lasse, odd og ove 10: jeff og erik 11: pelle 12:geir og ole og der gikk jeg lei...hehe:))
NoDoubt Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Forstetter: 11. Har Terje og. 13. Inge, Kjell 14. Martin, Sten? 15. Oskar, Omar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå