Gjest Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Ville bare ønske deg en god jul!! Så på FF at du fikk mensen i dag, så ville bare gi deg en oppmerksomhet. Denne prøvingen er hjerterå i lengden. Men jeg vet at dere vil lykkes til slutt også!!! Det ordner seg for snille positive jenter, ikke sant? Håper at du får en fin dag, til tross for ubudne gjester!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Hei:) Såå koselig, tusen takk!! God jul til deg og, håper du hadde det kjempefint i går! Veldig koselig at du ville gi meg en oppmerksomhet når jeg fikk TR i "julegave". Prøvingen er hjerterå i lengden ja, men jeg vet vi kommer til å lykkes begge to! Det ordner seg for snille positive jenter ja, så nå må det snart bli vår tur;) Kan jeg få adressen til charten din igjen?
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Ja, det var ikke noe særlig til julegave altså! Men håper at du fikk mye annet fint! Jeg hadde en strålende dag da. Koselig med jul.. Charten min er http://www.fertilityfriend.com/home/elisabeth77 Blir ikke klok på tempen denne gangen, siden jeg ikke fikk nok temper før det som ser ut til å være EL.. Hva tror du?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Ja jeg fikk mye annet fint;) Så bra at du og hadde en fin dag! Julen er kjempekoselig:) Jeg tror at du hadde EL på dag 12 jeg, da fikk du jo positiv EL-test, pluss at tempen steg masse dagen etter. Håper det har blitt full klaff for dere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå