Gjest Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 har hørt om en du kan måle feberen på panna så du ikke vekker baby. Tror den heter Scanéo. Noen erfaringer med den? Jeg har bare funnet den standard febermåleren. Den du stikker i rompa, men er jo mye bedre for ungen å få målt i panna da
birrisj05.02.09 Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Jeg fikk smokktermometer i en bokklubb, men har ikke født enda, aner ikke om den faktisk funker engang
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 tenkte også på den.. kansje ha en av hver.. syns de øretermometerne virker litt brutale hehe..
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Den finner du billig på Clas Ollson.
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 så greit den kosta jo 200kr mindre også takk for tipset
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #7 Skrevet 24. desember 2008 Ingen erfaring selv med noen av de panne/øre/smokk termometerene. Men jeg har hørt og forstått at ingen av dem er særlig pålitelige. Eneste jeg har hørt kan være pålitelig er øretermometeret. Men hvis jeg skulle brukt noen av disste så ville jeg teste ved å måle etter med rompetermomter en gang i blant. Så ville jeg også målt med rompetermomter den viser høy temperatur i øre/panne/smokk. Men det er null problem å bruke rompetermometer. Det skal jo ikke langt inn. Jeg hadde aldri problemer med det når mitt barn var baby. Men nå som han nærmer seg to år så er det ikke så moro. Men det må til, å tar ikke mange sekundene. Bare å bruke godt med vaselin. Det termometeret er i allefall riktig. Det er jo måte på hvor ofte man får brukt for det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå