Mayken Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Avsluttet en kombi-pakke med canesten natt til torsdag forrige uke. Var fin noen dager etter at jeg var ferdig, men mandag kom det tilbake. Klør så jeg nesten blir gal, er kjempesår nedentil og svir når jeg tisser pga huden sprekker opp og blir sår. Kan jeg begynne på en ny behandling alt nå tro? Eller hva skal jeg gjøre, klarer ikke gå rundt sånn, det er så vondt og ubehagelig. Noen som vet hvor mange sopp-kurer man kan ta og hvor ofte? er 30+1 i dag
Ksenia & Anjem Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Jeg vet ikke, men hvis du plages så mye ville jeg tatt en kur til..Stakkars deg
Mayken Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2008 Ja, det er helt forferdelig, skikkelig vondt. Kanskje jeg skal ringe legevakten og høre for sikkerhets skyld. Har aldri hatt sånt før, kom nå i 3.tri.
Ksenia & Anjem Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Ja ring de å hør..Uff :// Jeg vil nødig skape noen problemer, for jeg er ikke lege eheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå