Mayken Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Avsluttet en kombi-pakke med canesten natt til torsdag forrige uke. Var fin noen dager etter at jeg var ferdig, men mandag kom det tilbake. Klør så jeg nesten blir gal, er kjempesår nedentil og svir når jeg tisser pga huden sprekker opp og blir sår. Kan jeg begynne på en ny behandling alt nå tro? Eller hva skal jeg gjøre, klarer ikke gå rundt sånn, det er så vondt og ubehagelig. Noen som vet hvor mange sopp-kurer man kan ta og hvor ofte? er 30+1 i dag
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Synest du skal ta deg en tur til legen jeg. Har også slik sopp infeksjon etter to antibiotikakurer og det har ikke hjulpet en skit. Men jeg fikk resept i går mot sterkere canesten av legen, med vagitorier og kreme. Er sååå mye bedre i dag heldigvis så det er virkelig vertd forsøket. På den annen side så har jeg aldri hørt at flere kurer etterhverandre skader hverken deg eller den lille.
Mayken Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2008 Var hos gyn på sykehuset og tok prøver. Var hun som anbefalte meg å prøve en kombipakke. Hun sa at hvis prøvene viste sopp kom jeg ikke til å høre noe, hun kom kun til å kontakte meg hvis det var noe annet. I går ringte hun meg for å si at jeg måtte begynne på jerntab. og sa ikke noe annet, så regner jo med at det var sopp da. Er på juleferie hos foreldrene mine, så må eventuelt ta meg en tur til legevakten og det frister ikke så mye. Men kanskje jeg kan ringe føden der vi bor og spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå