Sara Rompompei Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Da er den store dagen her. Og jeg har funnet ut at det viktigste er slettes ikke å ha det reneste eller ryddigste huset. Det viktigste er rett og slett å finne fram litt godt julehumør. Det er egentlig ingen som bryr seg om hvordan det ser ut, det er stemningen som gjelder. Så det er mitt budskap til dere i dag. Senk skuldrene, stress ned, kos deg. Masse gode juleklemmer fra en rotete men avslappet og smilende
Maud Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Det var en fin julehilsen! Sånne julehilsner blir jeg veeeldig glad av. God jul tilbake til deg. Det er rotete her også, men det er det ingen som ser ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Vi går for god stemning vi og! God Jul! Dritgreijenta har vært våken hele natten, blid som ei sol og veldig søt, men VÅKEN! så nå har vi avlyst kirken og er bare juletrege og koser oss istedet for å skulle rekke noe som helst, for det tror jeg ikke den lille jenta er klar for, og da skal det ikke mye til før mora er relativt tynnslitt i tålmodighetsstrikken sin. Jeg håper og tror at ungene mine kommer til å kose seg i dag! Jeg har lært meg å tenke at jeg gjør dette foørst og fremst for ungene, og de er ikke særlig kritiske, det eneste de ønsker seg er kos, akkurat som du sier.... så her er stressnivået lavt, men skuldrene litt stramme... :-) GOD JUL MINE VENNER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå