Har to herlige jenter!=) Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Jeg har aldri el-testet før men tenkte å prøve det denne pp. Jeg fikk igjen mensen etter fødsel 11.des. 11 mnd siden fødsel. Ammer morgen enda så det er ikke sikkert syklusen blir regelmessig. Men før jeg ble gravid hadde jeg 28 dagers syklus. Så hvis syklusen min blir regelmessig går jeg utifra at jeg har el i morgen. Jeg begynte el-testingen den 21, da var jeg på dag 11. Tester med clearblue digital el-test. Hvis jeg skal ha el i morgen skulle jeg ha hatt positiv el-test nå?? Den har vært negativ hver dag, også i dag. Tester med en gang jeg står opp, på morgenurin. Jeg vet at det er vanlig at syklusen er uregelmessig i starten kan jeg gå utifra at den er det siden jeg enda ikke har fått positiv el-test? Egentlig kjenner jeg at jeg blir stressa av denne el-testingen. Kanskje jeg skal slutte... hehe.. Var bare spent på om syklusen ble regelmessig men det ser det altså ikke ut til!:-(
Har to herlige jenter!=) Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. desember 2008 dytter litt jeg i håp om at noen svarer!=)
Duddlidu Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Hei! Jeg er ingen ekspert på el-tester, men testet denne syklusen her og jommen så klaffet det. Men det jeg tenkte å si er at jeg tror man bør teste på kvelden. Leste et sted at det er størst sjanse for å oppdage el på ettermiddagsurin eller kveldsurin. Husker ikke helt hvorfor, men tror det var fordi det da var størst mengde med hormonet. Ikke gi opp Pluttselig dukker den opp. Og kanskje el bare er litt senere denne gangen pga. ustabil syklus? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå