Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere alle en riktig fredfull og koselig julefeiring.

Spis, drikk og nyt øyeblikkene sammen med stort og smått.

På en dag som denne kommer også minner om nære mennesker som er borte, sender gode tanker opp til himmelen - de er nok sammen med oss i dag også. Tenner et lys, også for de jeg vet om her inne som har mistet sine nærmeste :-)

Og vi som fortsatt er på jorden må ta vare på hverandre. Det blir aldri for mye klemming og "jeg er glad i deg" ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det kjære deg:-)

Vi nyter allerede. Startet gårsdagen med fullt hus og herlige mennesker:-)

Nå ligger jeg ennå i sengen mens sambo fikser sitt. Mellomste er i stallen og steller for hestene, mens minsta og største ligger i stua på hver sin sofa med julestrømpe og ser tv. Kl 11 er det Tre nøtter til askepott og den må vi alltid se:-)

Vi tar vare på hverandre, vi tenner også lys, men jeg vet at de kjære som gikk over på andre siden, fremdeles er sterkt med oss. Det er godt å kjenne og jeg har lange samtaler med søsteren min hver eneste dag og kjenner hennes tilstedeværelse. Og det fine er å høre de andre som elsket henne også føler det samme.

For mye klemming og å fortelle at vi er glad i de rundt oss, går det an da?

Nei, det tror jeg ikke.

Fikk til og med hilse på og kose med gamle hunden min igår, da eksen var innom med gaver til jentene. Det er like fint og rørende hver gang å se hvordan han reagerer:-) Hunden altså;-D Etter en hyggelig prat med eksen og jentene, med visning av karakterutskrift etc, så var det leggetid for liten rosa, som var fryktelig oppspilt av alt snakket om julenissen. Hun og onkel var ute og ropte på ham flere ganger i løpet av kvelden:-) Såååå spent!

Så vi gleder oss til å se det lille fjeset i kveld!

Kos dere og nyt dagene:-)

Klem klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...