Mille** Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Her hadde nesten all snøen smeltet nå i desember, men i går kom julesnøen, akkurat sånn som jeg ønsket meg. )
Tokatter_USA Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Absolutt! Nesten en halvmeter snø nå, litt nysnø i natt også, silkeføre og vakkert!
1prinsesse+1i magen Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Urettferdig! Her ser det ut som det er langt utpå våren Snuppa sa når hun la seg i går at hvis det bare kom litt snø så var det ikke såå viktig med alle gavene, men neida! Heelt bart! Ja ja, blir nok jul likevel
skorpionfruen Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Ja her kan det faktisk ikke ble bedre. Helt nydelig vinterføre skal ut å ake nå når askepott er ferdig.
Gjest Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Æsj, var det du som stakk av med snøen vår???? hehe VI hadde litt snø, men at regna bort i går :-P Men vi koser oss fordet :-) Ha ei riktig god jul!!!
£adybird Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Nei, her er det ikke noe. Bare is noen steder. Ikke noe fint. Skulle ønske æ va hjæmme hos ho mamma. Det hadde det kommet en halv meter snø i går. Å det hang så fint på trean....
Northernlights Skrevet 24. desember 2008 #7 Skrevet 24. desember 2008 13,9 C, og gresset er grønt. Ser nesten ut som om det bør klippes...og ei spesiell rose blomstrer i disse dager rett utenfor døra vår. Snø kan vi se langt etter,gitt. Jeg kan jo alltids se det for meg i mitt indre =o)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 ja, her har vi hvit jul:)
NoDoubt Skrevet 25. desember 2008 #9 Skrevet 25. desember 2008 Nei. Det hadde vært sjokkerende om det kom snø! Vi hadde typisk jule-vær. +7 grader, men faktisk ikke regn eller vind.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Ja, hadde hvit jul, kom et lite dryss natt til julaften også, så vi fikk det akkurat slik det "skal" være.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. desember 2008 #11 Skrevet 27. desember 2008 Nei selvfølgelig ikke.. Det er så sjelden vi har hvit jul at det er som regel bare en drøm.. Men etter å ha vært regn og surt fram til lille julaften, ble det frost og litt sånn hvit frost på bakken på julaften, så var iallefall litt mer vinter vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå