Mille** Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Barnslig, jada, men jeg ble litt skuffa over at mannen ikke hadde fylt strømpen til meg. I fjor jobbet jeg på dagen på julaften, og ordnet strømpe til både barna og mannen. I år har jeg fri og da står jeg alltid opp sammen med barna for å se på julebarne-tv og kose meg med dem. Hadde vært koselig hvis han hadde tenkt litt på meg da, hehe.....Men jeg overlever det nok. Lille likte ikke både det ene og det andre som hun fikk i strømpen sin, så da ble det litt på mor allikevel. ;oD
1prinsesse+1i magen Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Huff da, det var dårlig av han. Du må nok si klarere ifra neste år! Jeg har heldigvis flinke jenta mi i hus og hu tenkte på mamma helt av seg selv, så jeg fikk julestrømpe i år for førte gang siden jeg var 13 år eller no..koselig
skorpionfruen Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Huff jeg er lei meg for at jeg ikke laget strømpe til min kjære i år. Har jo alltid gjort det men i år gikk det i glemmeboka. Skjemmes rett og slett
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 jeg husket gubben, men ingen meg...hehe:) men har mer enn nok å kose seg med...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 Ingen strømpe her.. Vi glemte til og med å ta med til barna når vi reiste av gårde.. Men de fikk litt der vi var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå