Gå til innhold

Litt skuffa faktisk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnslig, jada, men jeg ble litt skuffa over at mannen ikke hadde fylt strømpen til meg. I fjor jobbet jeg på dagen på julaften, og ordnet strømpe til både barna og mannen. I år har jeg fri og da står jeg alltid opp sammen med barna for å se på julebarne-tv og kose meg med dem. Hadde vært koselig hvis han hadde tenkt litt på meg da, hehe.....Men jeg overlever det nok. Lille likte ikke både det ene og det andre som hun fikk i strømpen sin, så da ble det litt på mor allikevel. ;oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, det var dårlig av han. Du må nok si klarere ifra neste år!

Jeg har heldigvis flinke jenta mi i hus og hu tenkte på mamma helt av seg selv, så jeg fikk julestrømpe i år for førte gang siden jeg var 13 år eller no..koselig :)

Skrevet

Huff jeg er lei meg for at jeg ikke laget strømpe til min kjære i år. Har jo alltid gjort det men i år gikk det i glemmeboka. Skjemmes rett og slett :(

Skrevet

jeg husket gubben, men ingen meg...hehe:) men har mer enn nok å kose seg med...

Skrevet

Ingen strømpe her.. Vi glemte til og med å ta med til barna når vi reiste av gårde.. Men de fikk litt der vi var..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...