madammen med tulla og fødeklar Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Å er det mulig, verdens beste julegave.... da er det ingen tvil lnger, digital slo positivt ut etter mange skyggetester osv. Gratulerer alle andre som har en lke fin julemorgen som meg. Og send er fødselstøv til dere som det ikke klaffet for!! God Jul
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 åh ja,det var en fin julegave det, gratulerer så masse:) lenge siden du skulle hatt TR? Ha en fin dag og God Jul:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2008 tusen takk fo det og en fin jul til deg og. Jeg skulle hat tr i dag. Når venter du tr? eller ikm?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 da fikk du jo svar veldig fort da:) jeg skulle hatt det rundt den 19. men ikke fått noe enda. tok en test forrige fredag,fra billige tester, men den var negativ. har fått pergo av gyn som jeg skal begynne på når jeg får mensen. men har jo ikke fått det enda,så får jo aldri begynt:( har skrevet et innlegg litt lenger ned her,hvis du vil lese det...?
Duddlidu Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Gratulerer med flott julegave! Håper du får en skikkelig god jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå