Hakkamella Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 Nå begynner jeg å kjenne frustrasjon her. Men så er ikke jeg kjent for å være den mest tålmodige heller... Som jeg har fortalt tidligere, slimproppen gikk torsdag ettermiddag. Fredag (ca24 timer senere) kom rier, og det holdt på i ca 30+ minutter. Så stoppet det. Så merket jeg, lørdag eller søndag, at jeg har så vidt begynt å lekke råmelk. Tirsdag, lillejulaften, nesten på samme minutt som fredagen, kom nye rier. De varte nesten like lenge, i bølger med en basissmerte. Så avtok toppene, og basissmerten vedvarte i totalt ca 2 timer. Da gikk jeg i dusjen, brukte varmt vann, det lindret. I natt har jeg sovet svært urolig. Murringer i korsryggen, krampeaktig følelse i hoftene, stod opp for å spise, spydde, tok lang tid før jeg sovnet igjen. I tillegg fikk jeg tanker om at 'tenk om babyen er skadet pga smertene?' og ble sjeleglad for hver lille bevegelse. Har fremdeles litt murring i korsryggen, og går liksom rundt og lurer på om det vil ta seg opp igjen. Skal jo bort i dag. Er noe på gang eller er dette sånne maserier? Er forresten 35 uker i morgen.
Hakkamella Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. desember 2008 Jeg blir sprø hvis dette skal vare i 5+ uker til. Det å aldri føle seg trygg på at noe ikke skjer eller er i ferd med å skje...
edvina har fått en gutt Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Slapp av, dette er helt normalt når en nærmer seg fødsel, vi er i samme båt for å si det sånn.... Det var akkurat det samme sist gang jeg skulle føde, men ting er iallefall på gang og det er mest sannsynlig at det blir fødsel om ikke alt for lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå