Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #1 Skrevet 24. desember 2008 ja da her ligger vi alle man med spysjuka og diarè fra helvete. denna jula blir noken vi ikke glemmer så lett og ikke fordi den var så fin men fordi ingen av oss er friske. og det er mye å vaske når alle er syke. får prøve å lage litt kos men mat blirdet ikke. ikke deilig jule mat hvertfall. flere med utsikter om en sykdoms preget jul i år?
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #2 Skrevet 24. desember 2008 Selv om man er syk kan det faktisk bli litt kos alikevel. Det blir utvilsomt julen dere ikke glemmer. Vi hadde dødssyk mor i fjor. Det skal jeg si preget julen. Det var vår siste så vi får ta vare på alle den tiden vi får sammen.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #3 Skrevet 24. desember 2008 Det finnes værre ting sier no bare jeg, her i huset kunne vi mistet et medlem mandag morgen! Hilsen ei som har hatt syka i hus fra fredag til igår.
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2008 #4 Skrevet 24. desember 2008 Vi hadde det slik i fjor. Da var det lillemor i huset som var syk. Skikkelig syk. Inn og ut av sykehus.. Var verdens verste jul! I tillegg mistet jeg min kjære, kjære mormor noen dager før julaften.. Så ja det finnes verre ting, men jeg føler med dere. Det er ikke hyggelig å være syke i jula.. Ønsker dere god bedring! :
Gjest mphs Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 Slik hadde vi det i fjor. Jeg var sykest, tror det var på grunn av at jeg var 6 mnd gravid. Men julemat ble det(ble ikke spist så mye) og gavene åpnet vi en etter en utover hele dagen. Ingen som hadde ork til noe mere. Svigerforeldrene mine skulle egentlig komme til oss, men det turte de ikke så vi fikk ingen avlastnbing med jenta vår heller. Og ja det er veldig mye å vaske spessielt siden unger ikke har kontroll på hvor de spyr eller bæsjer. I år er vi alle heldigvis friske. I fjor var vi sammenhengene syke i 4,5 mnd. Det var hele tiden en eller flere som var syke samtidig. Dere får gjøre det beste ut av det så blir det nok litt jul likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå