Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 trenger MAAANGE forslag til guttenavn, i utgangspunktet tenker jeg på to stavelses navn, da alle de andre barna våre har det (venter vårt fjerde barn) Jeg er heeelt blank, da vi har tre jenter fra før og har aldri måttet leite etter guttenavn før. Synes "alle" guttenavn er rare navn, vet ikke hvilke "type" navn jeg liker heller...... hjelp meg litt da snille damer:) Kanskje alle kan ramse opp alle navna på alle guttebarna de kjenner? Jeg kan jo gjøre det, men kan jo ikke bruke noen av navna i omgangskretsen føler jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Georg jonas mats martin oliver jonas jonah magne ove ole jo
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Henrik Noah Leon Viljar Jonas Sander Alex Silas Robin Embrik¨ Lukas Felix August Theo Sindre Sondre Emil Marcus Her er noen som ikke er 2 stavelses, men slenger de med likevel Benjamin Gabriel Emilian leander Matheo Matheus Scott Daniel Johannes Samuel Emanuel Adrian Arian Elijah Elias mathias Tobias Jonathan Amadeus Olander Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2008 #4 Skrevet 23. desember 2008 Jeg kjenner: Thomas Tobias Brage Andreas Trym Torkel Jonas Jonathan Sebastian Benjamin Rune Rudi Remi Runar Petter Peter Magnus Mathias Martin Marius Steinar Arild Albert Alfred Roger Roar Reno Preben Lars Joar Erik Eirik Eskil Tarjei Skjalg Kåre Otto Frank Fredrik Hans Henrik Vetle Vebjørn Olav Ole Noah Kristian Kristoffer Jørgen Jarle Bengt Johan Jens Ketil Kjetil Kjell Kenneth Robert Einar Eivind Esten Ruben Roald Hans Alf Alfred Victor Henry Lasse Rolf Anders Peder Vegard Henning Jarl Torben Teodor Ronny Kent Lage Mads For å nevne noen Kjenner flere gutter, men håper dette holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå