MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 23. desember 2008 #1 Skrevet 23. desember 2008 Hun og niesen min på 1 mnd ble sendt på haukeland idag pga RS virus, og vi har nevøen min på 2,5 år her... Hun er ikke sammen med pappaen til nevøen min så han må feire jul sammen med oss og resten av familien vår. Han er en sårbar liten gutt, så han ble nok ganske så lei seg! Han skulle egentlig skulle feire jul hos stefaren, og istedet så blir han sendt bort til oss i full fart, mens de andre dro..... Har prøvd å snakke med han, men han unngår det... Søsteren min er så lei seg for at hun ikke får være med sønnen sin, men vil jo og selvfølgelig være med lillejenta og. Så vi får bare prøve å gjøre det beste utav det. Han har ingen presanger her så eg håper faren til samboeren hennes kan levere de her...uten så blir det en fæl jul for han.... Krysser fingrene for at lillejenta blir fort frisk!
Gjest Sauen - preggers Skrevet 23. desember 2008 #2 Skrevet 23. desember 2008 Uff, så trist, og så til jul også da=( Håper gutten får presangene sine, og at han får en fin julaften uansett=) Og god bedring til den lille!
Tarantellamora Skrevet 23. desember 2008 #3 Skrevet 23. desember 2008 Uff, så trist.. Stakkars lille jenta, mammaen og ikke minst storebror som blir alene på julaften.. Er hun skikkelig syk, den lille?? Jenta mi hadde RS-virus i fjor. Ble også innlagt på sykehus. Vi kom hjem lille julaften i fjor, men hun var langt fra frisk da.. :-( Krysser fingrene for at lille jenta blir fort frisk! Ta godt vare på storebroren også...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2008 Hun har vært litt forkjølet denne uka, men egentli så har det bygd seg gradvis opp med tetthet...fikk først beskjed om å bruke Rhinox, men det funket ikke så bra. Igår kjente eg det på ryggen hennes når hun pustet at det ikke var lurt at hun fikk så mye lenger uten en legesjekk, og da de snakket med legen idag ville han ha de rett på sykehuset. Tar 1,5 time å kjøre, og hun var ganske tungpustet da de kom fram.Men heldigvis kom det seg fort med litt medisin. Hun har nesten ikke spist idag heller så hun var skikkelig slapp.... Vi var innlagt med sønnen vår da han var 3,5 mnd pga bronkolitt. Tilbrakte hele påsken der. Er sinnsykt skummelt å se de små så syke! Ja, vi skal sørge for at han får en super jul selv om ikke mammaen får være her!
^*^Ma85^*^ Skrevet 24. desember 2008 #5 Skrevet 24. desember 2008 så flott at dere tar dere av gutten hennes han får nok en fin julaften selv om mammaen hans ikke er der. de kan jo også ta en liten julaften når de kommer ut fra sykehuset kanskje? når det gjelder søsteren din og minsten så har de kommet til en helt fantastisk avdeling regner med de ligger i 4 etasje på barneklinikken? vi tilbrakte hele julen der i fjor og har vært innom den avdelingen et par ganger for mye, så jeg har litt kjennskap til stede. det er ingen hyggelig plass å være uansett jul eller hverdag, men de som jobber der er helt fantastiske mennesker som gjør alt de kan for å lage det trivelig i fjor så kom nissen rundt til alle rommene, og et par eldre damer (fra en frivillig organisasjon) og leverte ut gaver og sang julesanger det blir servert julemiddag også (selv om den smaker langt i fra så godt som den hjemme uansett hva enn er vant med).
Nit@™ Skrevet 24. desember 2008 #6 Skrevet 24. desember 2008 Det var ingen god start på julen, for noe av dere! Skal sende mange gode tanker til lillejenta, og dere andre! Håper hun blir fort frisk! Kanskje du kan få nevøen din til å tegne litt? Ofte er det lettere for barn og få tegne, og dermed få ut ting. La han prate når han vil! Vet du gjør så godt du kan for han! Dette går nok bra! Mange gode klemmer til dere alle! Skal som sakt sende mange gode tanker til dere alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå