Gå til innhold

Her kommer litt skryt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....til mine fantastisk hyggelige husverter!

Jeg er så utrolig heldig som leier leilighet hos dem. De er snille og forståelsesfulle, og tar meg for den jeg er.

Spørr ofte hvordan det går med meg og sønnen min. Og om det er noe jeg trenger hjelp til må jeg bare si i fra så skal de hjelpe meg.

De er om mulig verdens hyggeligste mennesker!

Jeg er så utrolig takknemlig for at de er så snille med meg. Det er ikke alle husverter som er like hyggelige, noe jeg tidligere har erfart.

Så i dag var jeg opp til dem med en blomst for å ønske dem god jul og godt nyttår.

For å vise dem at jeg setter pris på deres vennlighet.

Jeg er så utrolig heldig. Ikke bare er de hyggelige, men jeg leier jo verdens fineste leilighet.

Jeg er så glad!

God jul alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God Jul til deg også:)

Sånne husverter hadde jeg også, da jeg leide:) Så kjekke. Hjalp til og med til med å sette sammen en seksjon jeg hadde kjøpt.Fikk pusse opp litt(med å male) på deres regning, De ordnet med en gang det var noe, f eks doen, baderomsinnredningen, stikkontakt osv osv osv:)

De bygget til og med en liten terrasse til meg, da jeg spurte pent om det gikk an å få en litt bedre uteplass(var bare grus/sand).

Og når de skulle bort, så spurte de om jeg kunne høre etter oppe, og mate katten deres. Fikk nøkkelen deres til dette:)

Og ikke en gang på de 8 årene, økte de husleien. Og den var lav; 3000 for 70 kvm.

De har klaget i ettertid på nye leieboere som de har hatt; festing, musikk på natten, bråk osv..

Så da var vel jeg også litt kjekk, da;)

Skrevet

Ble så inspriert av innelgget ditt. Leievertinnen vår er gullverdt. Derfor satt jeg på meg godt med klær (14 blå her) og gikk ut å måket snø i 4 timer. Vi trenger flere sånne innlegg.

Skrevet

Nå er vi utleiere da, men siden vi er i rette hjørnet og skryter litt, kan jeg jo skryte av han :-)!

Vi har verdens beste leieboer -en gutt i begynnelsen av 20-årene som jobber i bhg.

Han er behjelpelig med alt -har t.o.m. passet sønnen vår, aldri vond å be om noe, bråker nesten aldri selvom han til tider har forspill og spiller gitar. Han er hyggelig og omgjengelig til tusen, og ungene digger han. Jeg har mange ganger sagt at jeg ikke vet hva vi kommer til å gjøre den dagen han flytter, for vi kan umulig ha så flaks flere ganger.

Han har fått sin årlige julegave!

Vi har heller ikke gått opp i husleie på de årene han har bodd her -han leier veldig rimelig, men her kommer husfreden foran pengene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...